Hellvetica Napisano 10 Marca 2014 Napisano 10 Marca 2014 WItam, proszę o pomoc w wyborze roweru, gdyż głowa mnie już boli od przeczesywania sieci w poszukiwaniu informacji, który rower będzie lepszy. Waham się między zakupem Kross'a level b2 2013, a Rometem Rambler 5.0 2013. Zastanawia mnie, czy ma duże znaczenie, że taki Romet którego można znaleźć 500 zł taniej, ma przerzutki tył/przód Shimano Alivio RDM 410/ Shimano TX-50, a taki level b2 ma tył/przód: Shimano Acera M390/Shimano TX-50 - które chyba w hierarhii shimano stoją niżej. Czy ma to wogóle jakieś znaczenie w tej półce cenowej? Dodatkowo może warto porzucić dwa powyższe modele i wybrać model Kross'a level a2, który za podobną cenę ma z przodu Shimano Altus M310, a z tyłu już Shimano Alivio M430. Bardzo proszę o pomoc w wyborze.
Ptaho Napisano 10 Marca 2014 Napisano 10 Marca 2014 A nie lepiej z dobrym rabatem kupić Kellysa? np. http://www.kellysbike.com/PL/rowery-2014/gorskie/hardtail-26/viper-60-vamp#.Ux4YyPlZZmw Cenowo wyjdzie podobnie.
okiloki Napisano 10 Marca 2014 Napisano 10 Marca 2014 A nie lepiej z dobrym rabatem kupić Kellysa? Co w nim jest nadzwyczjnego? Napis deore na przerzutce? @@Hellvetica, Jeżeli mówisz o tej wersji ramblera (z rock shoxem) http://allegro.pl/rower-romet-rambler-5-rock-shox-super-osprzet-26-i4047485655.html , to bym brał, nie wiem czy jest sens wydawać 500/600zł więcej na rower który oferuje prawie to samo. Ewentualnie masz jeszcze do wyboru Kandsa 1300. Następny przeskok w osprzęcie zaczyna się dopiero powyżej 2000zł gdzie możesz już mieć suporty octalink i osprzęt deore (choć nie zawsze, nie mówię tylko o przerzutce, ale i o kasecie oraz korbie). Fakt, level a2 ma octalink, ale czy jest on wart 500zł, gdzie korbę i suport dostaniesz za niedużo ponad 200zł? I czy na octalinku z niższej półki jest aż taka różnica w porównaniu do kwadratu? Level b2 - nie komentuję bo sam bym wolał 26" niż 29" ale jak kto lubi. Ewentualnie jeśli chcesz w przyszłości rozwijać rower, tu masz authorka który już jest na 9 biegów http://rowery-happy.pl/product_info.php?cPath=289_339_342&products_id=3001 a nie na 8 tak jak 90% maszyn w tym przedziale cenowym. Chociaż co do wyboru 9s a 8s to jest bardzo dużo za i przeciw po każdej ze stron.
Hellvetica Napisano 12 Marca 2014 Autor Napisano 12 Marca 2014 Czy dużym błędem będzie zakup roweru z hamulcami tarczowymi w cenie do 2000 pln? z tego co widzę, nie są te tańsze tarczówki polecane, a czasem producent nie daje wyboru między tarczą, a v- kami. Wczoraj w hurtowni rowerów zauważyłem ceny wyższe o 100 -200 zł, niż ceny tych samych modeli w sklepie www tej samej hurtowni. Na pytanie o taki stan rzeczy sprzedawca odpowiedział, że u nich na miejscu dostaje rower wyregulowany, gotowy do drogi. Czy to jest aż taka wielka sztuka z tą regulacją roweru? Dodatkowo sprzedawca oferuje darmowy serwis po przejechaniu iluś tam km... myślałem, że to producent daje taki przywilej, a nie sklep.
okiloki Napisano 13 Marca 2014 Napisano 13 Marca 2014 Jak chcesz. Nie słyszałem o przypadku, żeby jakiś sklep sprzedawał rower niewyregulowany. Po jakimś czasie pewnie i tak będziesz musiał zrobić poprawki samemu. Nie jest to trudne, sam to opanowałem w ciągu paru prób. Jak koniecznie chcesz tarczówki to bierz, ale za 2000zł sam nie wiem czy lepszy słaby octalink czy kwadrat w suporcie, szukaj czegoś co już ma coś z deore. Porozglądaj się za rowerami z 2011/2012, może trafi się jakaś obniżka. Ktoś może mnie za to potępić, ale nie lubię półki cenowej 2000-2500zł bo nie wiadomo czego od tego wymagać. Koło 3 kafli bierzesz HT2, SLX/Deore i masz święty spokój.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.