Skocz do zawartości

[amortyzator przód] Jaki wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, posiadam taki oto rower http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/talon.3.srebrno.zielony/14087/64245/ i zastanawiam się nad wymianą amortyzatora na powietrzny. Cenowo mam do wydania max 950zł , ważę 90 kg i jeżdże 80% teren więc pasowało by jakiś już lepszy. Jako że się nie znam się aż tak na amortyzatorach proszę o pomoc w doborze ;) W grę także wchodzą amorki używane.

Proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, z góry przepraszam.
  • Mod Team
Napisano

Rebe sobie odpuść ... Manitou Minute może by znalazł lekko używaną za tyle. Albo Nowy Epicon, który też nie jest złym widelcem. Może jakąś magure ?

Napisano

Czyli z jakiej firmy najlepiej by było wybierać? Bo to.będzie zakup na dość długo więc wole dać więcej i mieć porządny no ale w granicach Rozsądku :) Nie wiem czy w rc się pchać czy w manitou??czy na epiconie osiąść, przyznam się że na amorkach to w ogóle się nie znam:)

• Mod Team
Napisano

Puklus: dlaczego mówisz ze rebe odpuscic?

Jak po 500km nowa reba ma już ślady na goleniach to ja dziękuje ;)

Napisano

A gdzieś Ty takie głupoty wyczytał? Po 500km to może i miała ślady, ale to coś musiało być pod uszczelkami. A zresztą u każdego producenta może się zdarzyć jakiś bubel.

Wysłane z mojego GT-I9000 przy użyciu Tapatalka

• Mod Team
Napisano

To nie głupoty tylko fotorelacje z serwisów, http://www.forumrowerowe.org/topic/153499-przestroga-nowy-widelec-a-kwestia-smarowania/ mój ma już spory przebieg ale ciage stan bardzo dobry, jednak przez ręce maniaka wiele RSow sie przewija to ma odniesienie. Tyczy sie to gółwnie nowych widelców 2013 rocznik.

Poza tym nowy widelec, prosto ze sklepu, rozbierasz a tam pustynia ... no to co sie dziwić ... a ludzie nie zwykli nowego widelca na serwis wrzucać.

Napisano

Zależy jak trafisz, mój xc32 solo air był nasmarowany, ale chyba w sklepie przed wysyłką go zalewali, bo olej był mętny co wskazuje na notorexa.