Skocz do zawartości

[Do 4500zł] Używany rower dla początkującego - dh + fr

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich forumowiczów !

Mam na imię Marcin, mam 22 lata, wzrost: 178 cm, waga: 65 kg.

Poszukuję roweru do szybkich zjazdów po stromych szlakach i wytrzymałego na tyle aby bez strachu wykonać małe dropy.

Waga im mniejsza tym lepiej, aczkolwiek nie jest to u mnie priorytet.

Rowerek może być nowy ale liczę się z tym, iż w tym przedziale cenowym warto postawić na sprzęt używany.

Przyznam szczerze, że w temacie jestem laikiem stąd też zwracam się do Was o pomoc :)

Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc ;)

Pozdrawiam,

Marcin

Napisano

Tak słyszałem, że ciężko na prostych (ale chyba da radę pojechać pare kilometrów na względnie płaskim terenie ? :D).

Co do aukcji to gość sprzedaję samą ramę, a ja szukam całego ;p

Dzięki za odpowiedź :)

• Mod Team
Napisano

Sry, nie doczytałem :P Ale chodziło mi o ogólnie wygląd takiego enduraka, ma ok 160mm skoku i nadaje sie do turlania po bulwarze jak i do nawet ostrzejszej zabawy ;) Ale chcesz zjazdówkę widzę. Ok coś poszukamy.

Taki troche pierwszy z brzegu ... http://allegro.pl/mongoose-black-diamond-triple-07-08-fox-dhx4-x-9-i3978064681.html

http://allegro.pl/giant-faith-glory-demo-big-hit-i3982790043.html rama nie wgląda na katowaną ale bomber z 2008 roku ... nie wiem czy to dobry pomysł ...

http://allegro.pl/scott-gambler-i3972558275.html ta sama historia, całkiem niezły ale widelec ... w tamtych latach marzocchi nie był zbytnio szczęśliwym wyborem.

Napisano

Scott Gambler wygląda ładnie wizualnie i fajne podzespoły ma. Chociaż to co napisałeś troszkę mnie zniechęca no i w opisie aukcji jest wspomnienie o "dzwonie", który rower przeżył.

Ciekawe czy wpłyneło to w jakiś sposób na jego teraźniejszą pracę :/

Najlepiej taki zakup dokonać osobiście, przejechać się i w ogóle pomacać na miejscu.