marcin1992 Napisano 18 Lutego 2014 Napisano 18 Lutego 2014 Witam wszystkich forumowiczów ! Mam na imię Marcin, mam 22 lata, wzrost: 178 cm, waga: 65 kg. Poszukuję roweru do szybkich zjazdów po stromych szlakach i wytrzymałego na tyle aby bez strachu wykonać małe dropy. Waga im mniejsza tym lepiej, aczkolwiek nie jest to u mnie priorytet. Rowerek może być nowy ale liczę się z tym, iż w tym przedziale cenowym warto postawić na sprzęt używany. Przyznam szczerze, że w temacie jestem laikiem stąd też zwracam się do Was o pomoc Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc Pozdrawiam, Marcin
Mod Team Puklus Napisano 18 Lutego 2014 Mod Team Napisano 18 Lutego 2014 A wiesz ze taka typowa zjazdówka niemal nie nadaje sie do normalnej jazdy ? Może coś ęduro ? http://allegro.pl/rama-giant-reign-1-2010r-rozmiar-m-stan-idealny-i3950823035.html Całkiem fajna maszyna chyba ze naprawdę chcesz zjazdowe bydle
marcin1992 Napisano 18 Lutego 2014 Autor Napisano 18 Lutego 2014 Tak słyszałem, że ciężko na prostych (ale chyba da radę pojechać pare kilometrów na względnie płaskim terenie ? ). Co do aukcji to gość sprzedaję samą ramę, a ja szukam całego ;p Dzięki za odpowiedź
Mod Team Puklus Napisano 18 Lutego 2014 Mod Team Napisano 18 Lutego 2014 Sry, nie doczytałem Ale chodziło mi o ogólnie wygląd takiego enduraka, ma ok 160mm skoku i nadaje sie do turlania po bulwarze jak i do nawet ostrzejszej zabawy Ale chcesz zjazdówkę widzę. Ok coś poszukamy. Taki troche pierwszy z brzegu ... http://allegro.pl/mongoose-black-diamond-triple-07-08-fox-dhx4-x-9-i3978064681.html http://allegro.pl/giant-faith-glory-demo-big-hit-i3982790043.html rama nie wgląda na katowaną ale bomber z 2008 roku ... nie wiem czy to dobry pomysł ... http://allegro.pl/scott-gambler-i3972558275.html ta sama historia, całkiem niezły ale widelec ... w tamtych latach marzocchi nie był zbytnio szczęśliwym wyborem.