GrzegorzGda Napisano 9 Lutego 2014 Napisano 9 Lutego 2014 Witam wszystkich Jestem szczęśliwym posiadaczem Treka 4300. Systematycznie go modernizuję, czekam teraz na przesyłki z nowym amortyzatotem i korbą. Zastanawiam się też nad wymianą ramy. Obecna jest ładna i wytrzymała ale ciężka (około 2,6-2,7kg). Trochę też dla mnie za duża (19,5"). Rozglądam się za czymś nowym. Wymagania: cena - do 900zł materiał - aluminium stan - nowa koła - 26" waga - ponizej 2,0kg rozmiar - 18" kolor - ciemny, najlepiej czarny przenaczenie - głównie pagórkowaty teren (Trójmiasto i okolice), starty w maratonach (walka o miejsca raczej w połowie stawki) Moje parametry to 177cm i 78kg. Przeglądajac oferty w internecie w oko wpadły mi: KROSS LEVEL A8, ACCENT PEAK, POISON ZYANKALI, AMOEBA MFR-HUSSAR, FORCE MINERVA, KOBA FUNSPORT, FORCE VIRTUS, KELLYS MAGIC MASTER, MERIDA MATTS LITE X0, CENTURION BACKFIRE LIGHT Co polecacie? Pozdrawiam
grzechu2410 Napisano 9 Lutego 2014 Napisano 9 Lutego 2014 ja od siebie polecę authora egoist , niska waga i dobra sztywność. pozdrawiam napisane z tab2
derwisz Napisano 9 Lutego 2014 Napisano 9 Lutego 2014 Rocznik 2012/13 a8 możesz skreślić. Mają źle zaprojektowane widełki, potrafią pękać.
GrzegorzGda Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 Sporo można przeczytać negatywnych opinii o trwałości ram Krossa. Ciekawe czy statystycznie faktycznie tak źle one wyglądają na tle innych pruducentów. Author Egoist to cenowo trochę za wysokie progi dla mnie, w rachubę wchodziłby Traction albo Instinct.
PjeseczeQ Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 Traction to także dobra rama. Dużo ludzi na niej buduje rowerki i nie narzekają - kilka razy na tym forum już czytałem.
Mod Team michuuu Napisano 10 Lutego 2014 Mod Team Napisano 10 Lutego 2014 CENTURION BACKFIRE LIGHT Trzeci rok w siodle po parku w lesie i na maratonach. Nie ma lekko a dzielnie się trzyma(90kg sadła wozi). Aktualnie przechodzi w ręce syna. W rozmiarze 18" chyba 1600g. Nisko opadająca górna rura jak dla mnie dużą zaletą.
GrzegorzGda Napisano 10 Lutego 2014 Autor Napisano 10 Lutego 2014 http://allegro.pl/rama-centurion-backfire-light-disc-r-18-i3935243425.html Rozmiar, waga, cena i kolor mi pasują. Rower na tej ramie: http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/801/Centurion.Backfire.Light.SLX./ Wygląda OK. Postudiuję sobie jutro geometrię.
grzechu2410 Napisano 10 Lutego 2014 Napisano 10 Lutego 2014 Authora ostatnio widzialem w wypdzedazy za 850 zl Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Mod Team michuuu Napisano 11 Lutego 2014 Mod Team Napisano 11 Lutego 2014 Rozmiar, waga, cena i kolor mi pasują. Mam taką tylko w innym malowaniu (2009r). Cena się utrzymuje na tym samym poziomie. Jak nie masz parcia na chwytliwe napisy (scott, giant itp) to będziesz zadowolony. http://naforum.zapodaj.net/6eb9d287c884.jpg.html w wersji zimowej - platformy + v-ki.
GrzegorzGda Napisano 11 Lutego 2014 Autor Napisano 11 Lutego 2014 Im mniej popularne i krzykliwe napisy tym lepiej
GrzegorzGda Napisano 11 Lutego 2014 Autor Napisano 11 Lutego 2014 Zainteresowała mnie też Merida Matts TFS 900. Nigdzie nie mogę jednak znaleźć jej cieżaru. http://www.bikeatelier.pl/ramy-widelce/ramy-mtb-sztywne/rama-merida-matts-tfs-900-2013
GrzegorzGda Napisano 13 Lutego 2014 Autor Napisano 13 Lutego 2014 Mam ofertę na coś takiego za 940 zł: http://lemonbike.eu/koba-rama-racetool-26-niebieska-v-brakedisc.html http://hajtman.mtbiker.sk/bike/ Ciekawa rzecz. Masa 1300g, interesujący, dyskretny wygląd, materiał - scandium aliminium Tak na marginesie: masa Meridy Matts TFS 900 to około1,73kg.
GrzegorzGda Napisano 14 Lutego 2014 Autor Napisano 14 Lutego 2014 Zdecydowałem się na Kobę: http://lemonbike.eu/koba-rama-racetool-26-niebieska-v-brakedisc.html http://hajtman.mtbiker.sk/bike/ Cena trochę wyższa niż zakładałem (940), kolor też ale ta masa (1300g), dobry materiał (scandium) i dobre opinie na temat sztywności przeważyły. A poza tym fajny wygląd. Jak złożę graty do kupy podzielę to się wrażeniami.
GrzegorzGda Napisano 7 Kwietnia 2014 Autor Napisano 7 Kwietnia 2014 Trochę to trwało ale w końcu rower jest gotowy. W warunkach warsztatowych wszystko działa jak trzeba, zobaczymy co będzie w trasie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.