Bromba Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 Witam, (na wstępie powiem, że nie znam się na rowerach) Mój 9 letni syn ma zajawkę na sport MTB DownHill - tak to się chyba nazywa - zjeżdżanie z góry i robienie skoków. Jeszcze tego nie robił...ale aż się rwie. Chciałbym mu kupić używany rower, który byłby odpowiedni do takich ekstremalnych zabaw. Oczywiście nie wyślę go od razu na jakąś straszną górę, ale już myśli żeby sobie wybudować jakąś skocznie do treningów itp. Z początku myślałem żeby mu kupić coś takiego:http://allegro.pl/wheeler-junior-400-kola-24-mtb-goral-i3843859021.html ...ale pewnie to powinien być bardziej pożądny, lekki i profesjonalny rower. Proszę Was poradźcie mi gdzie i czego powinienem szukać.Może ktoś ma coś takiego do sprzedania. Wszelkie porady mile widziane. Z góry dziękuję Jarek
piotreeek Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 oszczędź na rowerze, zaoszczędzone pieniądze wydasz na nowe zęby dla syna
Bromba Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Napisano 6 Stycznia 2014 Wiesz, jeżeli ktoś ma pasję to trzeba to wspierać - nie mówię o jakiś ekstremalnych rzeczach - ale chciałbym, żeby sprzęt, którego używa był odpowiedni - rower i ochraniacze.
Artwro Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 Wydaje mi się że nie robią tak małych rowerów do DH.Popatrz na scotta sparka junior.Co prawda nie wiemy ile ten dziewięciolatek ma wzrostu i wagi.Rower na kołach 24 cale nie jest taki mały i na pewno się inaczej z niego leci niż z kółek 20 cali.Mój 10 latek ma kółka 24 cale i na pewno nie pozwoliłbym mu na tym rowerze skakać(o wiele trudniejszy do opanowania).
Piter233 Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 Moim zdaniem to przejdzie mu po pierwszej wywrotce. Poza tym wątpię czy coś się znajdzie w rozmiarze odpowiednim dla 9 letniego dziecka. Jeśli jednak się uparłeś, to może kup coś stylu bmx, na singlespeed.
Bromba Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Napisano 6 Stycznia 2014 Franek waży 32 kilo i ma mniej więcej 140 cm.