Skocz do zawartości

[Sklep] Dobry sklep w Poznaniu? Rower cross do 3k zł


MarcinMK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


 


Zostałem przekonany do kupna nowego roweru (ukradli mi stary tydzien temu).


Planuję wydać do około 3000zł, na trasy 60% asfalt/40% scieżki leśne, mam 180cm i 100kg wagi,(planuję trochę cieńsze opony)


Ogólnie, nie znam się na rowerach więc będę musiał zaufać obsłudze w jakimś sklepie w Poznaniu (wiem że na necie jest taniej ale potem z gwarancją może być problem), czy macie może jakieś rade w tym kierunku? (był taki temat ale jest zamknięty od 2011)


Nie spieszy mi się aż tak bardzo bo chcę zacząć w tym roku jeździć końcem Marca.


Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie rady,


Pozdrawiam,


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zostałem przekonany do kupna nowego roweru (ukradli mi stary tydzien temu).

 

Niezły sposób na przekonanie kogoś do kupna roweru :)

 

Ja tam polecam okryty przez lata złą sławą Armot na alejach solidarności. Bywam często i jestem zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę ... tylko nie Cyklotour !

KastorBike na Piekarach, Dobre Sklepy Rowerowe na Garbarach, na piątkowie Bicykl, EuroBike na Starołęckiej, kilka dobrych opinii słyszałem o Rooweromanii na Naramowickiej.

 

Jak dal mnie, to są tylko 2 dobre sklepy w których zawsze jestem rzetelnie i fachowo obsłużony i bez wciskania kitu ;) - KastorBike i EuroBike.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie namiary, byłem już w BIKE ON na ul. Krzywoustego, bardzo fajna obsługa, dostanę info jak przyjdzie więcej rowerów na ten rok,

 

byłem też w innych, ale chyba zrobili sobie dłuższy weekend bo pozamykane dziś:) spróbuje pod koniec stycznia

 

Dzięki jeszcze raz, pozdrawiam, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź, za chwilę się wybieram właśnie do tych paru sklepów,

zrobię zdjęcia tego co zaoferują i poproszę tutaj o opinię,