Raitokun Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 Witam! Posiadam rower Kross Hexagon x5 i chciałbym coś zmienić/dodać do niego, żeby można pojeździć freeride, ale również pojeździć ze znajomymi po mieście, na górki itp. Ogólnie na rowerach się nie znam. Potrafię tylko zmienić dętkę i inne łatwe związane z nim sprawy. W to lato byłem ze znajomym który właśnie jeździ freeride, bardzo mi się to spodobało i chciałem w to wejść Więc tak specyfikacje mojego roweru: http://www.kross.pl/pl/2013/mtb/hexagon-x5 Mam ok 185 cm. Budżet na wszystko mam ok. 1300 zł W miarę możliwości mogę coś dodać jeszcze. Z poprzedniego tematu wiem, że powinienem zmienić ramę i amortyzator. Bardzo proszę o pomoc EDIT: Dodam, że zakup nowego roweru i sprzedanie tego nie wchodzi w grę Pozdrawiam!
Synergy Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 Zaczynając od.... Rama z 500zł sztywna, najniższy widelec DURO z 500zł, Koła pod tarcze 300zł, Hamulce tarczowe z 400zł+70zł tarcze i adaptery, ze 250zł korba i 100zł manetki to jest około 2200 na start aby cokolwiek związanego z Freeride z tym rowerem zrobić.
Raitokun Napisano 16 Grudnia 2013 Autor Napisano 16 Grudnia 2013 Mhmm... Drogo, ale tego można się spodziewać A mógłbyś podesłać parę stron z których można zakupić? Jedyny jaki znam to "rowerowy.com"
Roonin Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 pojeździć freeride, ale również pojeździć ze znajomymi po mieście, na górki itp Taaa i może żeby jeszcze piekł ciasto, robił drinki i śpiewał. Po raz tysięczny....... NIE MA ROWERÓW UNIWERSALNYCH. Odpuść sobie. Żeby robić niewiadomo co to ten rower do freride nadaje się jak świnia do siodła. Pewnie i tak to olejesz i będziesz przekonywał że jest do tego bardzo dobry więc polecam bliższą znajomość z dobrym ortopedą i protetykiem. Mając 1300 sprzedałbym ten rower i spokojnie miał bym kasę na używanego sztywniaka do freride, ale TYLKO do freride. Rower do freride nie nadaje się na wcieczki ze znajomymi po miejskim parku a miejski parkowiec nie nadaje się do freride. Możesz być mocno nie zadowolony z tego co napisałem ale skoro tak jak piszesz nie ogarniasz za bardzo tematu to uważam że powinienem cię ostrzec, nawet jeśli to jest kubeł zimnej wody na głowę. Co zrobisz z ta wiedzą twoja sprawa.
Raitokun Napisano 16 Grudnia 2013 Autor Napisano 16 Grudnia 2013 Ok, więc dzięki wielkie za pomoc Roonin W takim razie do zamknięcia. Pozdrawiam
Synergy Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 Doskonal się z tym co masz, ale w granicach rozsądku. Popatrz co koledzy potrafią zrobić z szosówkami
Roonin Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 Kolego...... 1) Pokazujesz rower w cenie dobrego samochodu a nie Heksa za hmmm..... przemilczę. 2) Nie zmienia to faktu że to nie rower do tego. To jest MATERIAŁ PROMOCYJNY, zepsuje ten rower to dostanie od sponsora drugi. Przeciętny polski zawodnik nie sponsorowany przez dobry team boi się wywrócić na swoim dużo tańszym sprzęcie . Znam takich osobiście. Nie ma sensu oglądać takich rzeczy i nabijać sobie tym głowę. Kluczowe jest tutaj stwierdzenie " w granicach rozsądku " i o ten rozsądek apeluję. Do autora tematu. Wiem że temat jest rozwiązany ale tak na koniec: Po prostu zabieg nie opłacalny bo z twojego obecnego Hexa praktycznie nic nie spełnia wymogów do FR. Naprawdę rozsądniej (taniej) kupić sobie jakąś używkę i na tym się szkolić. Jeśli faktycznie masz taki budżet i jak byś sprzedał Hexa to już możesz spokojnie rozglądać się za czymś fajnym. Polecił bym ci składanie ale wiesz.... bez urazy troszkę trzeba ogarniać temat żeby się na to porywać.
Synergy Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 Mówię o uczeniu się jazdy tym co się ma, a nie robienia z hexagona maszyny do freeride. A poza tym czuje bul dupy
Fenthin Napisano 16 Grudnia 2013 Napisano 16 Grudnia 2013 A ja czuję, że jeśli jeszcze raz przeczytam w twojej wypowiedzi "bul dupy" dostaniesz po jednym dniu wolnego za każde "ó otwarte" w bul i po jednym za każdą "dupę".
Raitokun Napisano 16 Grudnia 2013 Autor Napisano 16 Grudnia 2013 Ok, dzięki wielkie Roonin. "Otworzyłeś mi oczy" Serio dzięki Pozdrawiam!
Kamil291 Napisano 4 Kwietnia 2014 Napisano 4 Kwietnia 2014 Witam mam pytanie. Posiadam rower kross hexagon x3 i w moim amortyzatorze (SR Suntour M3010AL) odpadł korek, zaślepka czy jak to się mazywa? Czy może ktoś wie gdzie kupić takie coś lub czy można doczepić zamiast zwykłej zaślepki taką regulacyjną?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.