rryba Napisano 11 Września 2013 Napisano 11 Września 2013 witam was , dopiero co zalozylem konto poniewaz chce kupic rower w zime / pod koneic zimy gdy beda tansze . a wiec rowerem bede zazwyczaj pocinal po chodnikach i asfalcie lecz czasem za miasto po lesie tez zdazy sie smignac , ale nie chce roweru miejskikego . jestem totalnie zielony ale po przejrzeniu kilkunastu storn na forumjuz mniejwiecej sie orjetuje w niektoych tematach lecz nadal potzrebuje waszej pomocy . chcialbym zeby opony nie byly gorskie ale tez nie takie cienkie jak w kolarzowkach . reszta wyjdzie w praniu , mam nadzieje ze pomozecie mi sie zdecydowac na jakis rower , a wiec : Jakie rowery sa warte wziecia pod uwage i zakupu zima ? lat 20 , wzrost 181cm , 65 kg
rryba Napisano 13 Września 2013 Autor Napisano 13 Września 2013 widze ze niewiele osob chce mi tutaj pomoc ale spokojnie mam czas wiem juz ze potrzebuje rowery crossowego ! a wiec caly czas przegladajac watki na forum juz znalazlem 2 rowery ktore sa interesujace : kands Maestro 2013 cena okolo 1250 zlotych ale mam nadzieje ze w okresie zimowym cena spadnie do okolo 1000 ( tutaj prosze o potwierdzenie / zaprzeczenie ) i lazaro integral v3 okolo 1100 zlotych . bardzo prosze o inne propozycje jesli takowe sa , jedynym minusem obu rowerow jest to ze nie posiadaja tarczowego hamulca ktory bardzo milo widzial bym w swoim rowerze , i teraz kolejne pytanie , czy w tym budzecie znajde rower z hamulacmi tarczowymi chociaz z tylu ?