peepeepee Napisano 6 Września 2013 Napisano 6 Września 2013 Witam Dostałem dzisiaj graty i wszystko idzie gładko, natomiast mam problem ze sterami. Stery to FSA Orbit C-40 1.5"x1.8". Cytuję ze strony Velo : "W zestawie stery zintegrowane FSA Orbit C-40 1,5”x1-1/8” (w komplecie redukcja na 1-1/8”), 1 podkładka karbonowa stożkowa, 3 podkładki dystansowe" Sprawa wygląda tak , że mam ramę z zamontowanymi łożyskami. Pozostałe części : - 4 podkładki dystansowe (w opisie są 3 ale dostałem 4) ; - kapsel ze śrubą, gwiazdką do nabicia i takie element pomiędzy łożyskiem i podkładkami dystansowymi ; - jeden plastikowy element - chyba na górę ; - metalowy pierścień srebrny - kompletnie nie wiem gdzie go dać ; - metalowy pierścień czarny - chyba na taperowany na dół bo wchodzi do pewnego momentu i dalej jakieś 1-2 cm trzebaby go nabić ; Wiem jak skrócić amor, wiem co zrobić z gwiazdką, kapslem, śrubą, podkładkami dystansowymi. Nie wiem co zrobić z tą plastikową podkładką i 2-ma elementami metalowymi, srebrnym i czarnym. Proszę o pomoc :-)
kzielu Napisano 6 Września 2013 Napisano 6 Września 2013 Witam Dostałem dzisiaj graty i wszystko idzie gładko, natomiast mam problem ze sterami. Stery to FSA Orbit C-40 1.5"x1.8". Cytuję ze strony Velo : "W zestawie stery zintegrowane FSA Orbit C-40 1,5”x1-1/8” (w komplecie redukcja na 1-1/8”), 1 podkładka karbonowa stożkowa, 3 podkładki dystansowe" Sprawa wygląda tak , że mam ramę z zamontowanymi łożyskami. Pozostałe części : - 4 podkładki dystansowe (w opisie są 3 ale dostałem 4) ; - kapsel ze śrubą, gwiazdką do nabicia i takie element pomiędzy łożyskiem i podkładkami dystansowymi ; - jeden plastikowy element - chyba na górę ; - metalowy pierścień srebrny - kompletnie nie wiem gdzie go dać ; - metalowy pierścień czarny - chyba na taperowany na dół bo wchodzi do pewnego momentu i dalej jakieś 1-2 cm trzebaby go nabić ; Wiem jak skrócić amor, wiem co zrobić z gwiazdką, kapslem, śrubą, podkładkami dystansowymi. Nie wiem co zrobić z tą plastikową podkładką i 2-ma elementami metalowymi, srebrnym i czarnym. Proszę o pomoc :-) Daj zdjecia co rozumiesz przez pierscienie srebrny i czarny - jedna z nich to musi musi byc bieznia ktora musisz nabic na widelec, druga to tez moze byc bieznia (jedna 1.5" a druga redukcyjna 1.5-1.8"). Jaka rure ma amor i jaka glowke ma rama ?
peepeepee Napisano 6 Września 2013 Autor Napisano 6 Września 2013 Daj zdjecia co rozumiesz przez pierscienie srebrny i czarny - jedna z nich to musi musi byc bieznia ktora musisz nabic na widelec, druga to tez moze byc bieznia (jedna 1.5" a druga redukcyjna 1.5-1.8"). Jaka rure ma amor i jaka glowke ma rama ? Nie znam się dobrze , więc powiem tak : - rama Author Egoist ; - amortyzator Reba taperowana ; Tak się domyślam, że ta czarna i srebrna to bieżnia, jedna pod taper a druga to redukcja ale pewny nie jestem. Jest tez plastik, chyba na górę.
kzielu Napisano 6 Września 2013 Napisano 6 Września 2013 Nie znam się dobrze , więc powiem tak : - rama Author Egoist ; - amortyzator Reba taperowana ; Tak się domyślam, że ta czarna i srebrna to bieżnia, jedna pod taper a druga to redukcja ale pewny nie jestem. Jest tez plastik, chyba na górę. Tak jest - wiec jak rama ma taperowana glowke to uzywasz tylko czarnego pierscienia (pierwszy z gory) - musisz go nabic na rure sterowa (albo poprosic kogos zeby to zrobil tak zeby biezni nie uszkodzic). Dolny pierscien wyglada na ten co wklada sie od gory na gorna miske sterow pod mostek / podkladki. Redukcja jest Ci zbedna.
peepeepee Napisano 6 Września 2013 Autor Napisano 6 Września 2013 Super, wielkie dzięki. Już gotowe, przycięte i zmontowane. p.s. Nie miałem nabijaka ale delikatnie przez drewniany klocek gumowym młotkiem ładnie poszło.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.