Skocz do zawartości

[kierownica] problem :(


sunrise

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

niecałe 3 miesiące temu zakupiłam rower Kross Level a3 2013. Niestety od początku użytkowania zaobserwowałam jedną usterkę. Podczas wjeżdżania w jakąś dziurę czy to z włączonym amortyzatorem czy bez czuć tłuczenie wychodzące z sztycy kierownicy ? Na rysunku zaznaczyłam tę część...jak podciągam mostek kierownicy do góry to czuć tam luz...próbowałam kręcić tą częścią bo ona jest ruchoma, ale chyba w ten sposób nie da się tego zakręcic bo to nic nie dało :( Dokręcałam też imbusem tą śrubę od góry kierownicy i te dwie małe śrubki po bokach i niestety bez skutku. Patrzyłam czy jeszcze przypadkiem nie ma jakiejś śruby od spodu rury, ale nie widać tam żadnych srub i nie wiem nawet jak miałabym tam sięgnąć... Proszę o pomoc.

post-144828-0-63060100-1376382304_thumb.jpg

  • Mod Team
Napisano

Masz luz na sterach :P popuść śruby mocujące mostek, 2 lub jedną zależy jaki mostek masz, następnie kluczem 5mm imbusowym, dokręć śrubę znajdująca na na gorze mostka, na kapslu. Kręć nią do momentu aż luz zniknie całkiem a kierownica będzie sie kręcić lekko. 

 

Ustaw kierownice w pozycji jakiej sobie tam chcesz i dokręć śruby mocujące mostek najczesciej 5 lub 6mm jak jest jedna

Napisano

Masz luz na sterach :P popuść śruby mocujące mostek, 2 lub jedną zależy jaki mostek masz, następnie kluczem 5mm imbusowym, dokręć śrubę znajdująca na na gorze mostka, na kapslu. Kręć nią do momentu aż luz zniknie całkiem a kierownica będzie sie kręcić lekko. 

 

Ustaw kierownice w pozycji jakiej sobie tam chcesz i dokręć śruby mocujące mostek najczesciej 5 lub 6mm jak jest jedna

 

Aha :icon_confused:  To chyba wzięło się to z tego, że rower dostałam bez przykręconej kierownicy i sama musiałam ją przykręcać i pewnie zrobiłam coś nie tak :P Mam nadzieję, że jak teraz zrobię to wg Twojej instrukcji to wszystko będzie ok :) Dzięki za pomoc :thanks:

 

Napisano

Dokręcając śrubę kapsla dobrze jest postukać kołem o ziemie żeby dobrze się ułożyła stożkowa podkładka, która jest w sterach bo jak nie wejdzie równo no to nawet jak skręcisz na maksa będzie luz.

Napisano

Dokręcając śrubę kapsla dobrze jest postukać kołem o ziemie żeby dobrze się ułożyła stożkowa podkładka, która jest w sterach bo jak nie wejdzie równo no to nawet jak skręcisz na maksa będzie luz.

 

 

Świetna uwaga :) Po postukaniu kołem podkładka od razu wskoczyła na swoje miejsce i nie było czuć żadnego luzu :D Wystarczyło tylko dokręcić i w końcu po kilku tygodniach męczarni wszystko działa jak należy !! Dzięki wielkie!! :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...