Skocz do zawartości

[Przerzutka tył] Co wybrać? nowe lub używane


pkr

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witajcie,

 

kurcze na pewno takie tematy istnieją, przepraszam ze zakładam kolejny, ale nie mogę się przekopać w znalezieniu jedynej słusznej odpowiedzi.

 

poszukuje przerzutkę na tył (lepiej używana? moze lepiej dołożyć do czegoś?) w cenie 200-300 zł. 

 

aktualnie mam manetki Alivio, z przodu korba alivio większa 48z, przerzutka przod shimano tourney, łańcuch sram, kaseta tył shimano 8rz.

 

nie wiem jak to jest do konca z kompatybilnoscia wsteczna na kasete 8rz, ponoc są problemy z regulacją?

 

mozecie cos polecic? chodzi o to zeby przerzutka działała naprawde dobrze, sprawdzala sie na wyscigach, w trudnych warunkach itp

 

pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc

pkr

Napisano

2i regulaminu

 

a czy inna przerzutka (nowa lub używana) za cenę np. 400-500 zł będzie wykazywała znaczne różnice w pracy miedzy tymi powyzej?

Napisano

Od klasy SLX i wyżej, różnią się tylko zastosowanymi technologiami(które jak w przypadku dyna-sys są totalnie pomylone) i wagą. Za to płacisz najwięcej. 

Wątpię żebyś zobaczył różnicę. 

 

Ostatnio oglądałem korby, jedna po napęd 10 rzędowy, mianowana sis za jakieś 250 zł. A 2 za 10 rzędów ale DYNA-SYS za 390 HAHA. Tak wyciągają kasę od ludzi. 

Napisano

Cześć,

Moim zdaniem musisz sobie postawić pytanie do jakiego stopnia chcesz inwestować w rower w dłuższej perspektywie. Za kulturę pracy napędu odpowiadają w głównej mierze manetki. Jeżeli masz zamiar rozwijać swój rower to można myśleć jak przedmówcy sugerują o SLX lub XT. Jeżeli zaś zamierzasz pozostać przy manetkach alivio to moim zdaniem nie ma sensu bawić się w zmieniarki wyższych grup.

Pozdrawiam

Napisano

2i regulaminu

 

na razie zostanę przy alivio - pewnie kiedys je wymienie, ale na najblizszy sezon lub dwa nie zapowiada się :) dzieki za pomoc, bede polował na allegro uzywki.

Napisano

Jak Ci się specjalnie nie spieszy to zapoluj na starsze konstrukcje zwłaszcza pod napęd 8 sp. Pojawiają się co jakichś czas jeszcze w bardzo dobrym stanie STX'y. Nie dawno widziałem licytację LX'a RD-M567. Albo coś z lat póżniejszych a nie tę padaczkę jak obecnie SLX i nie tylko. Jeśli nie to kupuj coś z obecnych konstrukcji byle nie ze znaczkiem Dyna-Sys. Problemów z regulacją pod napęd 8 sp nie ma żadnych z wyłączeniem tych co nie umieją tego robić.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...