Lupinl Napisano 27 Lipca 2013 Napisano 27 Lipca 2013 Ktory pomiedzy tymi: http://www.unibike.pl/fusiondisc.html http://www.kross.pl/pl/2013/mtb-xc/level-a2 i czy hydrauliki w unibiku sa warte zachodu jestem laikiem jak nie te rowery, to poprosze o inne propozycje w tych samych lub nizszych cenach
Synergy Napisano 28 Lipca 2013 Napisano 28 Lipca 2013 Niemalże to samo, unibike ma teoretycznie niższej klasy manetki, ale to jest jednak to samo. Brałbym unibike, tarczówki fajna rzecz, nawet jeżeli ma być to przerost formy nad treścią.
Lupinl Napisano 28 Lipca 2013 Autor Napisano 28 Lipca 2013 Mimo to że to są najtansze hydrauliki to warto je wziac ?
Synergy Napisano 28 Lipca 2013 Napisano 28 Lipca 2013 Tak warto. Każdy hydrauliczny jest lepszy od V-Brake. Te hamulce są przyzwoite. Poza tym Unibike jest bardziej lepszym materiałem do ulepszenia np. jak spodobają Ci się tarczówki i chciałbyś zmienić hamulce na lepsze:a) level a2 - Nowe kółka do kupienia/zaplecenia+Tarcze+Hamulce+Adaptery Unibike - nowe hamulcePoza tym tarczówki=+10 do lansu.
Lupinl Napisano 28 Lipca 2013 Autor Napisano 28 Lipca 2013 Bardzo mi zależy na dużej sile hamowania przy czym uzywajac niewielkiej siły na klamce A podobno hydrauliczne tak działaja Dlatego pytam czy w ogole bedzie to z takim efektem na jaki oczekuję
Synergy Napisano 28 Lipca 2013 Napisano 28 Lipca 2013 Te hamulce nie piorą, też nie odkurzają jak XTR czy XX, ale robią swoje dobrze.
Lupinl Napisano 28 Lipca 2013 Autor Napisano 28 Lipca 2013 Robią swoje, to znaczy ? Blokowanie koła czy powolne hamowanie ?
Synergy Napisano 28 Lipca 2013 Napisano 28 Lipca 2013 Używałem ich raz, ale blokują koło bez problemu.
Lupinl Napisano 28 Lipca 2013 Autor Napisano 28 Lipca 2013 A trzeba jakos mocno przycisnac czy nie az tak zle ? chodzi mi o to nawet czy jednym palcem bedzie lekko chodzic