lolekk Napisano 21 Lipca 2013 Napisano 21 Lipca 2013 Witam, Jesteś zupełnie świeży w temacie, chcę kupić swój pierwszy rower. Wybór padł na crossa. Mam 171 cm wzrostu i 72 kg wagi. Pomóżcie Bracia w zakupie jakiegoś roweru w tym przedziale cenowym. Pozdrawiam http://www.bikko.pl/rower-crossowy-wheeler-cross-6-1-man-2012.html http://www.bikko.pl/rower-crossowy-wheeler-cross-6-2-man-2012.html http://www.bikko.pl/rower-crossowy-kellys-coach-white-2012.html
Rades Napisano 21 Lipca 2013 Napisano 21 Lipca 2013 Jeśli nie Kands ani Lazaro to może Unibike Crossfire (za 1500-1600)?. Z zaproponownych przez Ciebie to tak na pierwszy rzut oka Kellys może jakiś Leader Fox....
lolekk Napisano 22 Lipca 2013 Autor Napisano 22 Lipca 2013 a co sądzicie o tych rowerach? http://www.profibike.com.pl/schwinn-gsx-09-s-p-880.html Author Horizon 2011 lub 2013?
PjeseczeQ Napisano 22 Lipca 2013 Napisano 22 Lipca 2013 Horizon to taka podstawa do nieco bardziej sportowej jazdy. Ja się bardzo mocno przymierzam do Classic'a ze względu na ciut lepszy osprzęt i chciałbym coś bardziej firmowego. Zdecyduj najpierw czy wolisz firmę, czy osprzęt.
lolekk Napisano 22 Lipca 2013 Autor Napisano 22 Lipca 2013 Horizon to taka podstawa do nieco bardziej sportowej jazdy. Ja się bardzo mocno przymierzam do Classic'a ze względu na ciut lepszy osprzęt i chciałbym coś bardziej firmowego. Zdecyduj najpierw czy wolisz firmę, czy osprzęt. Liczy się bardziej sprzęt, chciałem kupić Lazaro Inegral, ale 17 calowy będzie pod koniec sierpnia. Nie chcę czekać i chcę coś wybrać sensownego w cenie do 1400. Zastanawiam się teraz nad Horizon 2011, CTM Bora 1.0 z 2012, Kellys Coach 2012. Jak wygląda Classic sprzętowo w stosunku do tych modeli?
Rades Napisano 22 Lipca 2013 Napisano 22 Lipca 2013 Mówisz sprzęt a chcąc/nie chcąc wybierasz firmę a do 1400 z firmowych to używany jeśli nowy to zwykle 21 biegów (czasem 24) wolnobieg i osprzęt Tourney z Acerą a w najlepszym wypadku sama Acera i to trzeba szukać modeli które zostały solidnie przecenione z 1600-1800. Najlepiej bierz ramę która ci podpasuje zarówno wizualnie jak i praktycznie a resztę ewentualnie wymienisz. Na takie GT z 2011 się natknąłem, tragedii nie ma a i z ceną nie najgorzej. GT TRANSEO 4.0 (1417 PLN)
lolekk Napisano 23 Lipca 2013 Autor Napisano 23 Lipca 2013 tzn. nie orientuję się na rynku i dlatego raczej wyszukuję te bardziej znane, po prostu nie wiem jakie są inne
Rades Napisano 23 Lipca 2013 Napisano 23 Lipca 2013 Jak szukasz to nie leć markami skoro nie masz określonej preferencji a zaznacz przedział cenowy i kategorie cross, tak będzie szybciej:) Nie w każdym w sklepie można tak wyfiltrować ale w tych większych owszem.
PjeseczeQ Napisano 23 Lipca 2013 Napisano 23 Lipca 2013 Ja tam dzisiaj kupiłem Author'a Classic bo już nie chciałem się użerać z jakimś no-name'owym badziewiem i przynajmniej mam 5 lat gwarancji na ramę. Mam gdzieś co inni myślą o Acerze bo chodzi bardzo płynnie i na asfalcie czy nie za trudnym terenie to jest to, czego mi do szczęścia potrzeba. Tourney z przodu podczas zmiany przełożenia tylko hałasuje, ale zmienia i da się żyć, więc ja jak najbardziej polecam gdyby ktoś się zastanawiał.
Rades Napisano 23 Lipca 2013 Napisano 23 Lipca 2013 Mam gdzieś co inni myślą o Acerze bo chodzi bardzo płynnie i na asfalcie czy nie za trudnym terenie I tak dla większości Shimano to Shimano a reszty przeważnie niedosłyszą Wiadomo, że Acera posłuży a i wymienić nie taki znowu problem, z tym że "to co inni myślą o acerze" głownie wynika z stosunku jakości do ceny a jak się widzi takie cuda w rowerze za 1699 to już człowiek woli trochę dołożyć z reguły jak ma to już być ten wymarzony rower. Nic tylko dziękować, że powstał taki KANDS jako alternatywa dla szarego Kowalskiego, który jak kupował rower to co by nie wybrał do 1500 to dostawał Turneya i Acere a Sprzedawca i tak podkreślał że w tej cenie to sie czegoś więcej nie ma co spodziewać. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał model na 2014r.
PjeseczeQ Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Wolę jednak mieć lepszą ramę i pierdoły typu chwyty/siodło na start, a osprzęt mi wystarcza na razie. Zmieniam pedały na aluminiowe, bo stockowe z tworzywa po 40 km zaczęły złowrogo klikać. Jak to zrobię i dotrze do mnie kurier ze sakwą na ramę, to porobię kilka zdjęć. Jak by ktoś był Classic'iem zainteresowany, to walić na PW.
kaeres Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Ja tam dzisiaj kupiłem Author'a Classic bo już nie chciałem się użerać z jakimś no-name'owym badziewiem i przynajmniej mam 5 lat gwarancji na ramę. Mam gdzieś co inni myślą o Acerze bo chodzi bardzo płynnie i na asfalcie czy nie za trudnym terenie to jest to, czego mi do szczęścia potrzeba. Tourney z przodu podczas zmiany przełożenia tylko hałasuje, ale zmienia i da się żyć, więc ja jak najbardziej polecam gdyby ktoś się zastanawiał. Różne są filozofie dobierania sprzętu pod siebie. Bądź jednak świadom, że to badziewie o którym wspominasz jest i w Twoim Authorze. Kiere masz stalową - dobra do samoobrony jak pała. Sztycę i wspornik masz niższej klasy zooma, a siodło to chinole robią każdemu takie same i tylko dają odpowiednie loga na nie pod konkretnego "składacza" rowerów. To masz w cenie niemal w połowie rowerów do 2tyś zł. Wg, mnie warto jednak patrzeć na osprzęt bo jak zaczniesz jeździć mocniej naciskając na pedały i pod górkę nie będziesz potrafił zrzucić przedniego przełożenia to wtedy zaczniesz myśleć nad wymianą.
PjeseczeQ Napisano 24 Lipca 2013 Napisano 24 Lipca 2013 Na razie wszystko mi wystarcza, a Tourney pewnie i tak w przyszłym sezonie wyleci.
kaeres Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 To, że wystarcza nie znaczy że nie dało się taniej.
PjeseczeQ Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 Nie dało, bo chciałem coś firmowego. Kross ma evado 2.0 na wolnobiegu, więc padło na Classic'a. Salonu Unibike nie mam nigdzie w pobliżu, a poza tym to marka niskobudżetowa. Tak samo wszelkie produkty transroweru - podziękuję. Wolę kupić na miejscu i mieć wsparcie. A propos - do Classic'a jeszcze dają bon 150 PLN. Wieszak na rower, finish line showroom, bidon termiczny i authorowe pedały alu to zawsze coś. Więc ja uważam, że stosunek cena/jakość po podliczeniu bonu i 5 lat gwarancji na ramę REALIZOWANEJ W PUNKTACH A NIE WYSYŁKOWO jest bardzo dobry. Tourney'a czy cokolwiek można wymienić dość małym kosztem, a jak rama pierdyknie to znowu bym się musiał bawić w rozkręcanie i wysyłki ? Nie, dziękuję. Płacę i wymagam.
Rades Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 Salonu Unibike nie mam nigdzie w pobliżu, a poza tym to marka niskobudżetowa. hehehe Unibike marką niskobudżetową, tylko dlatego, że oferuje modele o przyzwoitym stosunku cena/jakość? Fakt najdroższy model za 3800, w ofercie brak carbonówek i fulli ale to MTB i crossy dla porządne na każdą kieszeń. Author Classic Model niskobudżetowy prestiżowej firmy, Unibike Crossfire model może nie prestiżowy ale popularny niskobudżetowej marki - oto jest pytanie:) 5 letnia gwarancja bez kruczków pisanych maczkiem (?) to jakieś zabezpieczenie jest ale w sprzęcie za taką kwotę jak walnie ci za 4 lata to i tak będziesz zapewne celował w nowszy wyższy model z lepszym osprzętem, tyle, że nową ramę można sprzedać.
PjeseczeQ Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 Nie ma żadnych małych druczków. Trza tylko wydrukować potwierdzenie przedłużenia i dodać do karty gwarancyjnej. Wolę jednak tańszy produkt dobrej marki, niż coś, co się sprzedaje tylko na allegro i nie ma swoich salonów. Jak ktoś lubi ryzykować - bardzo proszę. Ja też tak robię, ale nie w przypadku rzeczy nowych za ponad 1000 zł.
Rades Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 Rozsądnie, a między innymi dlatego nie mam jeszcze Lazaro Integrala. A i jakoś bliżej mi czeskich marek typu Author, Leader Fox czy Rock Machine. "Niestety" tylko Author w sklepach stacjonarnych do kupienia - no chyba, że bliżej czeskiej granicy. Ja upatrzyłem sobie Leader Fox Point. Co o nim powiesz? Zobaczymy co z tego wyjdzie po jednak dostać rower w pudełku to nie to samo co wyjechac ze sklepu, zwłaszcza w razie problemów.
PjeseczeQ Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 Właśnie dlatego chciałem Author'a. Nie jestem biegły w sprawach technicznych i nie rzucam się na głęboką wodę, tylko wolę mieć serwis, który w razie czego służy pomocą. Deore LX ? Coś im się nie pochrzaniło ? Przeca tego w nowych rowerach od dawna nie było widać.
Rades Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 też zrobiłem wielkie oczy bo przecież na Deore LX przedniej FD-M550 ( z tyłu nie wiem co konkretnie a ale może jak zrobie foto ktoś na tym forum rozszyfruje) to zapierdzielał mój dziadek a i do teraz na chodzie. Tylko, że w tym deore LX , dostałem zapewnienie,że sprzęt przedpotopowy montowany nie jest ( Głównie SLX z LX trekkingowym - poprosiłem o rozpiske) ale jakby mi zamontowali nówki z czasów solidarności też bym nie płakał, raz że sentyment, dwa że nie do zdarcia, trzy sprzedało by się drożej niż deore z nowej serii. Echh może dlatego tak na tego Leader Foxa łapczywie patrze:)
CokupicCC Napisano 25 Lipca 2013 Napisano 25 Lipca 2013 Wiele osób pisze, że nie chce Lazaro ponieważ nie ma nigdzie sklepu w którym można skorzystać z gwarancji, ale jest taka firma jak Tander którą można dostać w sklepie, osprzęt ma taki jak Lazaro, nawet siodełko jest Vadera i te chwyty-tragedia, podobnie jest z kierownicą itp różnica to przednia przerzutka, jest tutaj Tourney. Możemy kupić go w sklepie i mamy normalną gwaranc
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.