Skocz do zawartości

[ do 1200 zł ] uniwersalny


Rekomendowane odpowiedzi

wita. 
szukam nowego roweru. większości jeżdżę po mieście ale nie wiem jaki rower będzie odpowiedni dla mnie. mam 173 cm i 70 kg. jazda po asfalcie, nierównych drograch itp. co proponujecie bo jest taki wybór że nie mam pojęcia na co się zdecydować. nie znam się na rowerach wcale. Pomocy :)))

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszukaj na allegro Kands Maestro albo Lazaro Integral. W strefie testów na tym forum (niżej) są ogromne tematy użytkowników tych rowerów. W ten cenie nic innego z tak dobrym stosunkiem ceny do osprzętu nie dostaniesz.

 

Powinieneś być zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszukaj na allegro Kands Maestro albo Lazaro Integral. W strefie testów na tym forum (niżej) są ogromne tematy użytkowników tych rowerów. W ten cenie nic innego z tak dobrym stosunkiem ceny do osprzętu nie dostaniesz.

 

Powinieneś być zadowolony.

 

właśnie widziałem już te rowery lazaro. ale raczej ten model lazaro evolution. wiesz może czym on się różni i który będzie lepszy dla mnie :P i jaki rozmiar ramy w razie czego miałbym wziąć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za pomoc chyba się zdecyduje na ten rower jak go tak chwalicie ale mam pytanie moze troche glupie. Czy przy zamówieniu roweru z tej strony trzeba go skrecać samemu tj. ustawiać hamulce czego nie umiem i przerzutki itp ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach