Skocz do zawartości

[ do 1200 zł ] uniwersalny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

wita. 
szukam nowego roweru. większości jeżdżę po mieście ale nie wiem jaki rower będzie odpowiedni dla mnie. mam 173 cm i 70 kg. jazda po asfalcie, nierównych drograch itp. co proponujecie bo jest taki wybór że nie mam pojęcia na co się zdecydować. nie znam się na rowerach wcale. Pomocy :)))

Pozdrawiam

Napisano

Wyszukaj na allegro Kands Maestro albo Lazaro Integral. W strefie testów na tym forum (niżej) są ogromne tematy użytkowników tych rowerów. W ten cenie nic innego z tak dobrym stosunkiem ceny do osprzętu nie dostaniesz.

Powinieneś być zadowolony.

Napisano

Wyszukaj na allegro Kands Maestro albo Lazaro Integral. W strefie testów na tym forum (niżej) są ogromne tematy użytkowników tych rowerów. W ten cenie nic innego z tak dobrym stosunkiem ceny do osprzętu nie dostaniesz.

Powinieneś być zadowolony.

właśnie widziałem już te rowery lazaro. ale raczej ten model lazaro evolution. wiesz może czym on się różni i który będzie lepszy dla mnie :P i jaki rozmiar ramy w razie czego miałbym wziąć ??

Napisano

Evolution, czy też np. Kands 1300 to typowe górale. Lepsze w terenie, gorsze do pomykania na betonie. A jaki rozmiar? Na aukcjach allegro masz stronę "o mnie" sprzedawcy, tam jest tabelka.

Napisano

szkoda tylko że ten rower jest w sprzedaży tylko na allegro. niestety nie mam konta ;/ . wolałbym rower jakiś ze sklepu normalnego ale w płocku pewnie takiego roweru nie dostane ;/

Napisano

ok dzieki za pomoc chyba się zdecyduje na ten rower jak go tak chwalicie ale mam pytanie moze troche glupie. Czy przy zamówieniu roweru z tej strony trzeba go skrecać samemu tj. ustawiać hamulce czego nie umiem i przerzutki itp ???

Napisano