Bohun Napisano 7 Lipca 2013 Napisano 7 Lipca 2013 Witam Bez zbędnego ględzenia krótko powiem, że jestem amatorem i potrzebuje roweru, na którym będę mógł dojechać do pracy jak i wystartować w triathlonie (o ile wytrwam w postanowieniach treningowych ) Jak w temacie - czy szosa na 105 do 3k jest osiągalna? na allegro widziałem mnóstwo ofert, jednak zwykle to były stare rupiecie na stalowych ramach. Ciężko jest dla mnie jako laika tematyka rowerowej - wybrać odpowiedni model wśród używek. Jakiej ceny należy się spodziewać od nowego roweru na tym osprzęcie? No i może jakieś propozycje konkretne bym również poprosił - najlepszego i najlepiej najtańszego roweru na 105
tobo Napisano 7 Lipca 2013 Napisano 7 Lipca 2013 Możesz spokojnie szukać roweru z tiagrą - w praktyce grupy te nie różnią się w działaniu i obsłudze między sobą. Te znaczące różnice między oboma grupami to: - manetki tiagry mają metalowe dźwignie i zewnętrzne prowadzenie linek przerzutkowych - to niekoniecznie muszą być minusy - kaseta jest wykonana z pojedyńczych zębatek tłoczonych z blachy, 105tka ma trzy największe na alu pająku - korba 105tki ma ramiona wykonane w technologii hollow tech, czyli puste w środku - poza tym pozostałe różnice to niewielka różnica w wadze i kolorystyka.