Lucy Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Jak w temacie, przy czym zastanawiam się czy mam kiepską kondycję czy raczej to kwestia roweru (z marketu, wiekowy i ciezki). Bylam na kk wycieczkach w terenie (szosa + las) i doslownie padałam a wycieczki same w sobie na tyle mnie kusza ze moze warto zainwestowac w lepszy sprzęt. Moj wzrost - 164 Waga - 54 kg. Zalezy mi na tym, zebym jeździla z jak najmniejszym wysilkiem. Zgóry dzię za pomoc
Mod Team michuuu Napisano 5 Lipca 2013 Mod Team Napisano 5 Lipca 2013 http://www.muszakski.com.pl/rower-unibike-crossfire-damski-czarno-garfitowy-2013.html ten się nada. Moja piękna połowa jeździ na takim, bardzo zadowolona. Przesiadła się z wiekowego górala. Sam niestety nie pojedzie, trzeba trochę się spocić.
Lucy Napisano 5 Lipca 2013 Autor Napisano 5 Lipca 2013 Elektryczny bylby najlepszy ale chyba wole popracowac nad kondycja ten umbike fajny, macie jeszcze jakis faworytow dla drobnej osoby?
Piehursson Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 a ten las to ścieżki leśne czy teren? cross będzie w takim przypadku najlepszym rozwiązaniem jeśli ścieżki to polecam Lazaro Integral V3. Moja żona na takim śmiga i jest ukontentowana. Ten rower jest bezkonkurencyjny jeśli chodzi o stosunek cena/osprzęt.
cienkun Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 http://www.muszakski.com.pl/rower-unibike-crossfire-damski-czarno-garfitowy-2013.html ten się nada. Moja piękna połowa jeździ na takim, bardzo zadowolona. Przesiadła się z wiekowego górala. Sam niestety nie pojedzie, trzeba trochę się spocić. IMHO lepiej nieco nagiąć budżet i kupić model Viper na lepszym osprzęcie, albo zapłacić mniej za Lazaro Integral V3 na nieco gorszym osprzęcie. A tak w ogóle to autorka tematu szuka roweru bez błotników i bagażnika czy z ? Jak na wycieczki, to lepiej z. Np. Lazaro senatore http://castor24.pl/pl/p/Rower-Trekkingowy-28-Lazaro-Senatore-LDS-ALIVIO/1415 No i pozycja na nim bardziej wyprostowana (można regulować wysokość mostka), co podejrzewam będzie bardziej wygodne dla osoby która mało jeździła ostatnimi czasy.
Fairytale Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 A tak w ogóle to autorka tematu szuka roweru bez błotników i bagażnika czy z ? Jak na wycieczki, to lepiej z. Np. Lazaro senatore http://castor24.pl/pl/p/Rower-Trekkingowy-28-Lazaro-Senatore-LDS-ALIVIO/1415 No i pozycja na nim bardziej wyprostowana (można regulować wysokość mostka), co podejrzewam będzie bardziej wygodne dla osoby która mało jeździła ostatnimi czasy. To ja zapytam nieśmiało ;-) jak już mowa o tym regulowanym mostku to rozumiem, że mostek a-head jak w Lazaro Integral v3, albo Kands Maestro nie jest regulowany? A czy na integralu jest się bardzo pochylonym do przodu jak na rowerze górskim? Ja w zasadzie zastanawiam się nad http://allegro.pl/lazaro-senatore-v3-lady-mocny-trekk-na-full-alivio-i3372655209.html Lazaro Senatore full alivio z dostawą 1300 :-/ http://allegro.pl/queen-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-alivio-i3355872358.html Lazaro Integral 1124 z dostawą a ponoć z błotnikami za 40 zł więcej czyli 1165 Różnica niecłe 150 zł niby nie dużo, ale ja i tak nie planowałam wydawać aż tyle ;-) Także pytanie czy ta różnica w pozycji jest aż taka duża, żeby warto było płacić 150 zł? a jeszcze przeglądając dziś forum trafiłam na http://allegro.pl/rower-cross-scud-atlantic-28-alivio-amortyzator-i3319895589.html ponoć to samo co Kands Maestro tylko tańszy (ale nie wiem czy mają rozmiar dla kobiety 168 wzrostu)
makog Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Mostek mozna wymienic na taki nprzyklad http://www.######.pl/product-pol-34998-Wspornik-kierownicy-regulowany-Accent-AS-576-AH-1-1-8-128mm-czarny-piaskowany-.html i juz bedzie z regulacja.
Lucy Napisano 5 Lipca 2013 Autor Napisano 5 Lipca 2013 Dzieki za odpowiedzi Zamierzam jezdzic okazjonalnie, w likendy na zorganizowane wycieczki no i chcialabym zwiekszyc swoje szanse na nadążanie za grupa, jestem przyzwyczajona do tempa spacerowego a oni pedza jak szaleni )), tak wiec raczej sciezki lesne i asfalt. Okazjonalnie, no chyba ze sie rozkrece z blotnikiem i bagaznikiem bedzie chyba bardziej rozsadnie, co do ceny moge troche dolozyc. Nie zalezy mi na super osprzecie bo chyba by sie u mnie marnowal, tylko zeby jak najmniej wysilkowo sie na nim jezdzilo
Tadeus Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 A jakimi rowerami jeździ reszta grupy? I jakie to są dystanse? Bo ścieżki leśne i asfalt to i na maratonach są
cienkun Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Mostek mozna wymienic na taki nprzyklad http://www.######.pl/product-pol-34998-Wspornik-kierownicy-regulowany-Accent-AS-576-AH-1-1-8-128mm-czarny-piaskowany-.html i juz bedzie z regulacja. To jest regulacja kąta nachylenia mostka, a nie podniesienia, i podnosi kierownicę o kilka centymetrów, natomiast w Lazaro senatore jest i regulacja podniesienia i nachylenia. Podniesienie mostka jest możliwe tylko przy sterach klasycznych, takich jak w Lazaro Senatore, lub w przypadku sterów ahead, ze specjalnym adapterem który kosztuje coś około 180 zł jak dobrze pamiętam. Także pytanie czy ta różnica w pozycji jest aż taka duża, żeby warto było płacić 150 zł? Ja bym raczej optował za modelem Senatore, bo jednak pozycja na nim jest bardziej rekreacyjna, a na Integralu jest bardziej w kierunku jak w MTB.
Lucy Napisano 5 Lipca 2013 Autor Napisano 5 Lipca 2013 Nie znam sie ale wydaje mi sie ze niekiepskie, jak dla mnie zawodowcy no i z kondycja.. Łazik, Szwendaczek -zWawy, tak z 60 km, ja przy 40 wymiekam. Zwatpilam w siebie no ale moze z lepszym rowerem...
cienkun Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Na pewno, odpowiedni rower, wygodne siodło, odpowiedni strój i trochę treningu i 60km to będzie dla Ciebie nic.
Tadeus Napisano 5 Lipca 2013 Napisano 5 Lipca 2013 Nie znam sie ale wydaje mi sie ze niekiepskie, jak dla mnie zawodowcy no i z kondycja.. Łazik, Szwendaczek -zWawy, tak z 60 km, ja przy 40 wymiekam. Zwatpilam w siebie no ale moze z lepszym rowerem... Po tym opisie trochę zwątpiłem w dotychczasową strategię doboru roweru Wiesz, to też nie jest tak, że te MTB, czy crossy w stylu Integrala zapewniają taka "niewygodną" pozycję tylko po to, by gnębić rowerzystę. Daje to większą prędkość i lepszą kontrolę nad rowerem. Głupio by było gdybyś kupiła wygodnego Senatore, tylko po to by za parę miesięcy zmienić go na Integrala, gdy twoja sprawność wzrośnie i będziesz chciała pomykać na równi z resztą (bo z tego co rozumiem oni mają bardziej rowery z zacięciem sportowym?). No ale tego nie da się przewidzieć.
Lucy Napisano 6 Lipca 2013 Autor Napisano 6 Lipca 2013 Te Senatory i Integrala rozwazalam nie ja, tylko laska, ktora sie do tematu podczepila. Mi pochylona pozycja nie przeszkadza bo na tym starym tak jezdze. Obiecalam sobie wracac z pracy rowerem (20 km) zeby wyrobic kondycje. Ja w tej chwili, zgodnie z Waszymi sugestiami, zastanawiam sie nad wyborem: Lazaro integral V3 damski Umbike croosfire damski Unibike Viper Lady Ten Viper mi sie najbardziej podoba, to bylby dobry wybor? Nie chcialabym podejmowac pochopnej decyzji tylko dlatego ze mi sie na wizus podoba, z kolei sprzedawca Integrala v3 reklamuje go jako ,,SZYBKI,,rower co dla mnie b. zachecajaco brzmi no ale moze o kazdym z nich mozna tak napisac...
makog Napisano 6 Lipca 2013 Napisano 6 Lipca 2013 Tutaj masz przyzwoity rowerek w dobrej cenie typowy cross na asfalt i utwardzone lesne drozki, dobry osprzet, pelne alivio i do tego przyzwoity amorek. http://allegro.pl/super-cross-kands-damka-maestro-28-alivio-blotnik-i3349450128.html na pewno sylwetka bedzie na ni nieco bardziej pochylona jak na typowym trekingu, ale jesli ci to nie przeszkadza, to warto sie nad nim zastanowic. Z czasem kondycje sobie wyrobisz, ja jak zaczynaem to zrobienie 10 km byla juz wyzwaniem, treaz w niedziele wycieczki robimy 60 km bez problemu, kwestia czasu poprostu. Niewiel sie rozniacy Lazaro http://allegro.pl/queen-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-alivio-i3355872358.html a na dodatek jeszcze tanszy. Owszem przelozenia w tych rowerach pozwalaja na szybka jazde, zreszta sa identyczne jak w rowerach trekingowych na podobnym osprzecie , ale wszytko zalezy od kondycji
cienkun Napisano 12 Lipca 2013 Napisano 12 Lipca 2013 Gratuluję zakupu fajnego roweru i życzę przyjemności z jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.