Skocz do zawartości

[2500] jaki rower crossowy lepszy

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Już od jakiegoś czasu przymierzam się do zakupu roweru. Po przeczytaniu forum wybrałem crossa, ponieważ zależy na wygodnej jeżdzie po drodze, ale także w delikatny teren leśny także bym chciał się wybrać. Nie znam się zbytnio na rowerach, dlatego proszę o poradę. Zastanawam się nad takimi:

http://www.unibike.pl/zethosgts.html

Trochę droższy, ale może się da wynegocjować rabat.

http://allegro.pl/rower-cube-curve-pro-roz-50-kurier-0-i3310228849.html

Rowerami jeszcze nie jeżdziłem, zamierzam się wybrać do sklepu stacjonarnego. Naważniejsze ptanie czy jest jakaś zasadnicza różnica między tymi rowerami, który jest waszym zdaniem lepszy? lub może są na tyle podobne osprzętowo i rama, że po prostu wybrać ten, który się na żywo najlepiej prezentuje i pasuje do mnie (najwygodnieszy dla mnie)?

Chyba, że macie lepszą propozycję w tym przedziale cenowym. Wzrost około 165 cm, waga 70kg.

Napisano

Podstawowa różnica między nimi jest taka, że Zethosa nigdzie nie kupisz. Jak znajdziesz gdzieś to daj znać, sam pójdę :P

Ok czyli jesteś zdecydowany na ten model. Trochę mnie to uświadomiło bardziej niż wyjaśniło, ale ok.

Napisano

Nie chcesz Evado 4.0 ? Cenowo akurat...

Z tego co czytałem to kross ma gorszy osprzęt od tych co podałem. Jednak mogę się mylić. Jeździm takim? Jakbyś mógł napisać dlaczego myślisz, że będzie lepszy od tych co podałem.

Napisano

Zgadza się, osprzęt gorszy, ale też cena niższa. I swoją drogą nie bardzo mogę zrozumieć po co komuś w cross'ie lepszy osprzęt niż Deore, skoro to nie jest MTB i osprzęt nie pracuje w ciężkich warunkach, bo nie po to się cross'a kupuje...

A ja jeżdżę prawie marketowym gównem, które pewnie pod koniec sezonu lub w przyszłym roku wymienię na rower (przeceny rocznika 2013) i najpewniej będzie to jakiś Kross...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.