rgg Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, ponieważ zajeździłem już 2 opony no-name z czego ostatnią w tydzień, jaką wybrać aby służyła dłużej. Jedyny wymóg jaki mam to 27" tak na szybko znalazłem 1. Schwalbe Marathon Performance za 85 zł 2. Maxxis Detonator za 60zł 2. Maxxis Rouler za 45 zł Teoretycznie powinienem wybrać Schwalbe ale czy na pewno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel4freak Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 ludzie chwalą Maxxis Detonator bo tania i wytrzymała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Jeżeli dobrze rozumien, to narzekasz, że ci się wytarł klocek hamulcowy i szukasz innego, tylko dlaczego tej samej grubości? Nie lepiej w tym wypadku przejść na pełne opony? Jeżdże na marathonach i przez pół roku nie ma śladu zużycia, tyle że tylko raz mi się koło zblokowało. Gdybym używał ich jako klocków hamulcowych to wytrzymały by niewiele dłużej od zwykłych no name. Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotreeek Napisano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2013 Jeżeli dobrze rozumien, to narzekasz, że ci się wytarł klocek hamulcowy i szukasz innego, tylko dlaczego tej samej grubości? Nie lepiej w tym wypadku przejść na pełne opony? Jeżdże na marathonach i przez pół roku nie ma śladu zużycia, tyle że tylko raz mi się koło zblokowało. Gdybym używał ich jako klocków hamulcowych to wytrzymały by niewiele dłużej od zwykłych no name. Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 dokładnie, do skidów brać najtańszą, droga i tak się zetrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rufus414 Napisano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2013 vittoria zaffiro chwalą.. Osobiście na nich jeżdżę i jest ok, tylko że tymczasowo na szosie. Nie widać śladów użycia od pół roku, więc zostaną na bank przełożone dalej. ( nie oszczędzam ich) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Według mnie nie ma co się bawić w próby, tylko odrazu brać Tannusy http://velove.pl/product-pol-363-Opony-pelne-Tannus.html Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pasiasty Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Jeździłeś już na nich? Jakieś wrażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 Nie odczuwam potrzeby przesiadania się na inne opony w mieszczuchu, bo wkładka kewlarowa działa nadzwyczaj dobrze, nie mniej jednak może bym sie skusił ze względów kolorystycznych, zwłaszcza, że waga podobna, ale to może jak gdzieś wyhaczę jakiegoś starocia do remontu. Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rgg Napisano 24 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Według mnie nie ma co się bawić w próby, tylko odrazu brać Tannusy http://velove.pl/product-pol-363-Opony-pelne-Tannus.html Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 nie ma ich w rozmiarze 27" a bardzo mi na nim zależy :] poza tym szukam opony do skidów a nie do zwykłej jazdy szosowej, dlatego też taki post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blat23 Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Jest taka opona jak Schwalbe Durano Skid http://www.schwalbe.de/gbl/en/produkte/race/produkt/index.php5?flash=0&ID_Produktgruppe=47&ID_Produkt=266&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=11&tn_mainPoint=Produkte&tn_subPoint=Race ale z tego co widzę to jest 700ka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krusto Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Gatorskin Hardshell droga troche ale nie do zaje**nia, jak na razie tyram ja juz troszke i naprawde nie oszczedzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rufus414 Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Tannusy podobno po kilku skidach do wymiany. Takie info dostałem właśnie w velove . Poza tym podobno na tył chujowe i że mogą się obrócić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2013 Skidy na 650B? Czyżbyś miał unicykla? (żart) Jak żeś sobie takie ostre zrobił? Wysyłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rgg Napisano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2013 Skidy na 650B? Czyżbyś miał unicykla? (żart) Jak żeś sobie takie ostre zrobił? bardzo lubię 630 szkoda że tak mały jest wybór obręczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magik2208 Napisano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2013 Te Tannusy wydaja sie spoko opcja, moze nie do ostrego, ale szosy... tylko te 5atm troche smiechu warte :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magik2208 Napisano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2013 swoja droga na jakim cisnienou jezdzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2013 Znamionowym. +0/-5 PSI górnej granicy, chyba że spadnie więcej, ale jesze nie udało mi się zjechać pomiędzy dopompowaniam do dolnej granicy. Wcześniej jeździłem na środku dozwolonego marginesu, ale wtedy ważyłem +12kg Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magik2208 Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Jedne opony maja i 6atm (kenda kwest), no lepszy przyklad lugano 7,5, a sa i do 12 - np vredestein. Raczej chodzilo mi o konkretne liczby coby porownac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pjetr Napisano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2013 Sam sobie odpowiedziales wiec co chcesz porownac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magik2208 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 A co? do kazdej opony walisz ile sie da i to jest wyznacznik?... Ja tam np majac zestaw przod lugano (max 7,5), tyl detonator (max 10) dawalem 8 przod i 9 tyl. zdazylo mi sie, ze do opony z max 6atm wbijalem 9.... Obecnie na stali daje 9/10 Serio to jest dla was wyznacznik?... kupicie lugano, dacie 7,5atm, a kupicie vredesteina i wladujecie 12? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tofi Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Dokładnie, jesienią mogę władować mniej, ale dalej w granicach znamionowych producenta. Wysłane z mojego ASUS Transformer Pad TF700T za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pjetr Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 W koncu po cos te numerki pisza opony samochodowe tez napompujesz po swojemu nie patrzac na zaleca wartosc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magik2208 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Opony samochodowe pompuje sie dla danego samochodu, a nie jak tu, ze do jednej 7, a do drugiej 12... Nie, to nie mma sensu! A np w oponach mtb widziales zeby ktokolwiek ww terenie trzymal sie dolnej granicy? Chyba jak wazy 100kg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pjetr Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 http://www.bikequarterly.com/images/TireDrop.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.