Skocz do zawartości

pjetr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia użytkownika pjetr

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. Dzięki bardzo za słowa uznania to bardzo miłe. Nieskromnie powiem że faktycznie jest coś w tym projekcie - mimo upływu lat moje zadowolenie nie słabnie i za każdym razem jak go widzę to cieszy oko.
  2. Takie coś udało mi się złożyć jakiś czas temu Rama Vallega SLX, całość na Dura Ace 7400 http://www.pedalroom.com/bike/vallega-italciclo-slx-11701 przy okazji może ktoś się skusi: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=22478541
  3. tak kiedyś malowali ramy. jest to dosyć popularny efekt. niektóre ramy były całe w chromie, a dopiero na niego nakładano lakier.
  4. pjetr

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Co nazywasz komfortem? Na gladkim asfalcie wygodniej sie jedzie z kolami nabitymi na maksa bo sa mniejsze opory toczenia.
  5. pjetr

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Ja pompuje 7, 8 barow. Nie spuszczam powietrza ale i tak detki nie trzymaja dokladnie tyle ile wbijesz i co jakis czas mimo wszystko trzeba dobic. Pompuje w zaleznosci od tego po czym bede jezdzic ale nie schodze ponizej minimum. Wtedy latwiej o snejka.
  6. 630 to nie jest 700 bo 700 to 622 630 to jest stary standard i rowniez ciezko bedzie znalezc szytke w takim rozmiarze. Moze taniej wyszla by wymiana calych kol? Poszukaj na alledrogo w kategorii zabytkowe. Tam czesto trafiaja sie czesci zzr.
  7. Rozmiar to 600. Ta druga wartosc mi wyglada na 25 lub 9,5(pierwsze widze). Dzis takiego standardu nie dostaniesz ale najlepiej sprawdz rozmiar samych obreczy. Wtedy powinno sie cos wyjasnic.
  8. zawsze można uciąć nadmiar.. jeśli gwintu starczy oczywiście tylko musisz pamiętać, że wkładając krótszy widelec (mniejszy prześwit) możesz zaburzyć geometrie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...