Rajen Napisano 19 Czerwca 2013 Napisano 19 Czerwca 2013 Witam, W zasadzie już zdecydowałem się na ten typ roweru (cross), niemniej zastanawiam się jakie są różnice pomiędzy tymi rowerami? Lazaro jest tańszy o 150 zł i nie ma blokowanego amortyzatora - to chyba wszystkie różnice? Uważam, że blokada to bardzo przydatna rzecz, tym bardziej, że będę jeździł najczęściej po równej nawierzchni - tak więc muszę dopłacić? Nie znam się, aż tak na rowerach - można serwisowo zamontować blokadę? Przy okazji zapytam - dla mojego wzrostu (194 cm) tylko 21' rama? Jak się domyślam amortyzatory dosyć szybko się zużywają i należy je często serwisować? Pozdrawiam
emilio3 Napisano 19 Czerwca 2013 Napisano 19 Czerwca 2013 Założyć blokade skoku w tego typu widelcach sie nie da. Serwisować w zależności od jeżdzenia i w jakich warunkach jeżdżone, 1-2 razy na sezon, poza tym utrzymywanie w czystości górnych goleni i uszczelek po błotnych przejazdach i widelec będzie się odwdzięczał dobrą pracą. Luknij sobie jeszcze taki rowerek http://allegro.pl/rower-merida-crossway-5v-2013-gratisy-wysylka-0zl-i3315348107.html moim zdaniem lepsza rama od tych które ty pokazałeś.
bartek6622 Napisano 19 Czerwca 2013 Napisano 19 Czerwca 2013 Luknij sobie jeszcze taki rowerek http://allegro.pl/ro...3315348107.html moim zdaniem lepsza rama od tych które ty pokazałeś. Nie dość, że wolnobieg to na dodatek turney.
emilio3 Napisano 19 Czerwca 2013 Napisano 19 Czerwca 2013 Zgodzę się z tobą ale to tylko "błyskotki" które i tak wymienisz po pewnym czasie, a dobra rama sporo pojeździ.