CreWo Napisano 17 Czerwca 2013 Napisano 17 Czerwca 2013 Witam mam taki problem na rowerach się nie znam całkowicie ale chcę kupić sobie rower. Bedzie on do zwykłej jazdy po mieście czasem w jakiś teren ale to nie będzię jakieś nie wiadomo co, jak już to łagodne ścieżki w lesie. Do dyspozycji mam jakieś 1500 zł, wymagań zbytnio nie mam dużych, byle jeździł . Niedawno wróciłem ogólnie ze sklepu rowerowego i miałem okazję na jazdę próbną na rowerze Merida Matts 10-V. Z wyglądu rower mi się podoba, a i dosyć dobrze się jeździło (wygodnie itp.). Mówię dosyć bo w sumie nie mam do czego porównać (stary rower jest mały i kupiony 8 lat temu).Główne pytanie czy rower ten jest godny uwagi, czy lepiej poszukać czegoś innego ( a może macie jakieś propozycje). Jeszcze raz mówię że całkowicie nie znam się na rowerach. Rower chcę kupić w sklepie w Białymstoku (olympic, peleton, sprint czy jakiś inny sklep rowerowy) nie ufam sieciom sklepów typu Auchan, Real itp. a z drugiej strony nie chcę też kupować zbytnio przez internet (no chyba że naprawdę jakaś okazja się znalazła to może).Dodam jeszcze że mam 186 wzrostu i rama do tej Meridy to była 22 cale.Konkretniej taki rower:http://www.ceneo.pl/22392278#tab=spec
Yoschi Napisano 17 Czerwca 2013 Napisano 17 Czerwca 2013 Popytaj w Sprincie czy mają np Unibike Fusion Gts, dużo lepszy osprzętowo a i pewnie utargujesz do tych 1500.
PjeseczeQ Napisano 17 Czerwca 2013 Napisano 17 Czerwca 2013 Unibike Crossfire, Kross Evado 2.0... ? Ew. jak masz tam gdzieś Martesa to przyglądnij się Kross'owi Black Edition 2 - Level A2 w innym malowaniu i tańszy. Tylko, że to bardziej terenowiec... Zawsze można na allegro brać Kands'a Maestro/Energy 1300 Disc/Lazaro Integral V/Evolution V.
CreWo Napisano 17 Czerwca 2013 Autor Napisano 17 Czerwca 2013 A co sądzicie o tej Meridzie Matts 10-V ? Waro kupować czy lepiej sobie ją darować ?