pional Napisano 13 Czerwca 2013 Napisano 13 Czerwca 2013 Witam. Ponieważ jestem laikiem w temacie rowerowym bardzo proszę o pomoc znawców. Córka ma rower Arkus Panda. Rower jest dla niej ok ale ma wadę - trzy biegi wewnątrz koła. Chciałbym wymienić sprzęt tak żeby miała 7 biegów. Z tego co wiem muszę wymienić tylne koło . Do tego dokupić kasetę (7-8-9 rzędową ?) przerzutki oraz linka i manetki. Proszę o informację jak to wszystko ze sobą dobrać.