cichy767 Napisano 12 Czerwca 2013 Napisano 12 Czerwca 2013 Witam wszystkich na forum Na wstępie powiem, że jestem laikiem, no ale od czego są fora Szukam przerzutki do wymiany shimano rd m 511, ponieważ wylądowała w moich szprychach Kaseta 8 biegowa. Muszę coś jeszcze podać ? Długość wozka... nie mam pojęcia, rozczytacie to po modelu ? Ps. Czy moge zamontować przerzutkę 9 biegową do 8 biegowej kasety ? Idzie to wyregurować na 8 ? np. shimano deore xt rd-m771, jeżeli tak to co sądzicie o tej przeczucze ? Z góry dziękuję za pomoc
Fenthin Napisano 12 Czerwca 2013 Napisano 12 Czerwca 2013 Masz to "szczęście", że RD-M511 oferowana była wyłącznie z długim wózkiem. Więc o to nie trzeba dalej pytać. Natomiast dobrze byłoby wiedzieć, ile pieniędzy możesz wydać. A co się tyczy Twojego post scriptum, nigdy nie istniało 8-rzędowe Deore, a przecież przerzutkę właśnie z tej grupy zmieliłeś, czyli spokojnie można te elementy mieszać. Dopiero 10-rzędowej nie sparujesz z niczym innym.
cichy767 Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Napisano 12 Czerwca 2013 Dzięki za wyjaśnienie Rower do którego to potrzebuję był kupiony 5 lat temu, mam zamiar zmienić na nowy, ale w tej chwili nie mam na to funduszy, więc trzeba zadowolić się tym co jest Myślę że tak do +/- 150zł, a im taniej tym lepiej, chyba że = jest to z utratą jakości. Interesuję mnie cena=jakości. Co powiesz na ten temat, http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-deore-xt-rd-m771-czarny-i3313120458.html opłacalne ?
Fenthin Napisano 12 Czerwca 2013 Napisano 12 Czerwca 2013 Biorąc pod uwagę, że po tyle chodzą RD-M591, jest to bardzo dobra cena za nową XT.
cichy767 Napisano 12 Czerwca 2013 Autor Napisano 12 Czerwca 2013 Ok to temat przerzutki załatwiony. Mam jeszcze taki problem http://imageshack.us/a/img835/8612/dscn4382x.jpg Idzie to dostać ? Rozmiary są uniwersalne ?