Skocz do zawartości

[przerzutka tył] Wymiana przerzutki Shimano rd-m511

cichy767

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich na forum :)

Na wstępie powiem, że jestem laikiem, no ale od czego są fora ;)

Szukam przerzutki do wymiany shimano rd m 511, ponieważ wylądowała w moich szprychach :verymad:

Kaseta 8 biegowa. Muszę coś jeszcze podać ?

Długość wozka... nie mam pojęcia, rozczytacie to po modelu ?

Ps. Czy moge zamontować przerzutkę 9 biegową do 8 biegowej kasety ? Idzie to wyregurować na 8 ? np. shimano deore xt rd-m771, jeżeli tak to co sądzicie o tej przeczucze ?

Z góry dziękuję za pomoc :)

Napisano

Masz to "szczęście", że RD-M511 oferowana była wyłącznie z długim wózkiem. Więc o to nie trzeba dalej pytać. Natomiast dobrze byłoby wiedzieć, ile pieniędzy możesz wydać.

A co się tyczy Twojego post scriptum, nigdy nie istniało 8-rzędowe Deore, a przecież przerzutkę właśnie z tej grupy zmieliłeś, czyli spokojnie można te elementy mieszać. Dopiero 10-rzędowej nie sparujesz z niczym innym.

Napisano

Dzięki za wyjaśnienie :)

Rower do którego to potrzebuję był kupiony 5 lat temu, mam zamiar zmienić na nowy, ale w tej chwili nie mam na to funduszy, więc trzeba zadowolić się tym co jest ;)

Myślę że tak do +/- 150zł, a im taniej tym lepiej, chyba że = jest to z utratą jakości. Interesuję mnie cena=jakości.

Co powiesz na ten temat, http://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-deore-xt-rd-m771-czarny-i3313120458.html opłacalne ?

Napisano

Ten element to hak przerzutki, Który powinien ulegać uszkodzeniu przy tego typu wypadkach. Zawsze to tańszy wydatek niż nowa rama. I oczywiście go kupisz, ale musi być odpowiedni. Szukaj czegoś takiego: klik

Napisano

To już załatwię w sklepie rowerowym bo mam 2 kawałek tego haka i tam sobie dobiore nowy.

Myślę że już wiem wszystko to co chciałem. :)

Dziękuję bardzo za pomoc :)

Na pewno nie raz jeszcze wpadnę na forum z swoimi problemami, ale i nie tylko :thumbsup:

Zarchiwizowany