Skocz do zawartości

[do 2200] Mocny rower MTB. Na oku: Giant Revel 1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Szukam roweru dla siebie. Ma być przede wszystkim mocny i trwały. Im mniej będę latał do serwisu z nim, tym wybór trafniejszy. ;-) Kilkadziesiąt kilometrów tygodniowo to wydaje się maksimum. Do jazdy głównie w ładne dni, bez szaleństw - niemal rekreacja, jako, że na rowerze nie jeździłem z 10 lat. Stąd nie znam się na tyle, wiem jednak, że chcę hamulce tarczowe hydrauliki i nie chcę wolnobiegu - tyle wyczytałem na tym forum. Rower raczej "markowy", nie bardzo widzę wynalazków i wysyłki internetowe.

Ja:

190 cm

90 kg

Cel:

Las (dróżki rowerowe), drogi polne

Czasem asfalt/beton [dojazd do pracy/studia]

Ten mi się podoba i mogę kupić za 2000 zł:

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/revel.1.disc.czarno.zielony/14068/64225/

Także pytanie do Was drodzy - co sądziecie o tym rowerze i jaki inny porządny widzicie w podobnej cenie i klasie?

Pozdrawiam serdecznie!

Napisano

Hmmm

Znajomy ma Giant R2 2012 (nie wiem czemu tańszy o 500zł, jestem za leniwy by sprawdzać osprzęt)

Robiąc, np. max 50km tygodniowo to nawet makrokereszem byś mógł (wiem co mówię :D)

Jesteś pewien, że musi to być górski MTB, a nie wystarczy Ci normalny Cross? (coś pomiędzy MTB a szosówką, a będzie dużo lżejszy)

Ten giant na pewno jest dobry, ale na to po czym jeździsz nie bardzo Ci się opłaca. Hamulce V-brake z dobrymi klockami też zafundują Ci orła przez kierownice i podskakiwanie tylnego, gdy zahamujesz na wybojach :P Będą lżejsze, a jazda przyjemniejsza

Napisano

Dzięki za odpowiedź Hell4Ge. R2 w porównaniu do R1 niewiele się różni, główna różnica to właśnie hamulce - R2: v-brake, R1: hydrauliczne dyski. Przynajmniej w modelu 2013. Co do crossa - a co byś polecił do moich wymogów i w czym lepszy dla mnie niż MTB? Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale przy wadze 100 kg (jest dobra pompa to i masa szybko idzie :P) cross może być średnim pomysłem? :-)