PS001 Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Witam wszystkich użytkowników, Chciałbym prosić Was, drodzy forumowicze, o wsparcie w wyborze moich pierwszych, poważnych 2 kółek. Do dnia dzisiejszego śmigam sobie kellysem z dolnej półki (do tego damką) i coraz bardziej czuję, że potrzebuję jakiegoś solidnego sprzętu, który spełni moje, dość skonkretyzowane wymagania Rower jest mi potrzebny przede wszystkim na szosę (nie zawsze równą i pozbawioną dziur) jednakże nie chciałbym zaczynać od typowego roweru szosowego. Powinien przede wszystkim szybko jeździć, ale też poradzić sobie w momencie kiedy będzie przymus przejechania przez szuter/nieutwardzoną drogę (nie planuję podróżować po takich powierzchniach ale zwiedzając okoliczne wioski - nigdy nie wiadomo). Nie znam się na osprzęcie więc rady dotyczące wyposażenia takiego roweru chętnie przyjmę od Was. To, co do tej pory przykuło moją uwagę na dłużej to przede wszystkim Merida Speeder T2/T3. Niemniej jednak, będę wdzięczny za Wasze propozycje solidnych rowerów mniej więcej z takiej kategorii. Dzięki, Paweł
sinquens Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Nie wiem jaki, ale sobie post nabiję (respekt) Pozdrawiam i czekam na warna Post zostawie, jakby ktos mial kiedys watpliwosci w jaki sposob objawia sie bezmozgowie! 1415chris
1415chris Napisano 10 Czerwca 2013 Napisano 10 Czerwca 2013 Zainteresuj sie rowerem przelajowym. Taka szosa, ktora bez problemow wyskoczysz w teren.
PS001 Napisano 10 Czerwca 2013 Autor Napisano 10 Czerwca 2013 Dzięki za odpowiedź. Brzmi ciekawie, ale mam dwie wątpliwości - (i) czy nie jest przeszkodą fakt, że tak na dobrą sprawę dopiero będę zaczynał poważniejszą zabawę z rowerami (czy w tym sporcie nie lepiej jest rozjeździć się na czymś bardziej "uniwersalnym" a dopiero potem wskoczyć na coś a'la szosa - pytanie czysto z niewiedzy i braku doświadczenia), (ii) czy budżet maks 3k PLN wciąż będzie wystarczający na jakiś solidny rower z kategorii przełajowych?