Bielinhoo Napisano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2013 Witam! Przeprowadzam renowację starego roweru odziedziczonego po dziadku. Mam problem z demontażem części suport oraz kolumny kierownicy. Pomożecie, może macie jakiś pomysł jak to odkręcić? Rama musi iść do piaskowania i cynkowania... Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradw Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Hej! Co do tej drugiej sruby to sa takie klucze z pazurem, bardzo czesto w uniwersalnych kluczach rowerowych wycietych z blachy jak np ten http://sklep.fiha.pl/produkt/9702/Klucz-uniwersalny-rowerowy-plaski-0168.html . Chyba kazdy cos takiego gdzies ma bardzo popularne kiedys. Druga sprawa to taka czy sruba nie bedzie zapieczona powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iQuL Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Witam! Przeprowadzam renowację starego roweru odziedziczonego po dziadku. Mam problem z demontażem części suport. 100_0399.1.1.1.1.jpg Ja ostatnio wymieniałem stary suport w braciaka rowerze i odkręcałem to francuzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielinhoo Napisano 2 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 Ja ostatnio wymieniałem stary suport w braciaka rowerze i odkręcałem to francuzem. Francuzem próbowałem oczywiście, ale nie dałem rady tego chwycić, mimo wielu prób ale dzięki za pomoc! takie klucze z pazurem, bardzo czesto w uniwersalnych kluczach rowerowych wycietych z blachy Mam nawet kilka takich kluczy i wcześniej też wpadłem na pomysł, że coś może pasować, ale nie mam zielonego pojęcia, jak one mogłyby być pomocne do rozkręcenia tego układu ze zdjęcia (taki rowek jest również wycięty po drugiej stronie nakrętki, symetrycznie, co lepiej widać na dołączonym zdjęciu). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malec Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 A moze maizlem i mlotkiem sprobuj to odkrecic. Jak z wyczuciem to zrobisz to nic nie powinno sie uszkodzic, wystarczy ze tylko troche poluzujesz tapnięte z komóry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy85wch Napisano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2013 jak skladalem singla, znaczy rozbieralem starego ROMET-a 30-to letniego mialem podobny problem. Z pomoca przyszly nastepujace rzeczy: WD-40 mlotek opalarka i oczywiscie klucz dobrze dobrany, ewentualnie rzabka, etc. lejesz WD-ka i obstukujesz mlotiem - powtarzasz to pare razy i zostawiasz na chwil pare zalane WD pozniej podgrzewasz rame z zewnatrz, meczysz mlotkiem i probujesz odkrecic juz kluczem powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diablo2 Napisano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2013 Ja swojego rometa moczyłem w różnej chemii od wd 40, płyn do czyszczenia hamulców, ropie itp. http://www.forumrowerowe.org/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=6545 w tym przypadku po odpowiednim namoczeniu (maizel) mocny śrubokręt i młotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.