Skocz do zawartości

[1000-1500PLN] rower na wieś - tylko drogi, szosa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie! Poszukuje roweru do w cenie 1000-1500zł. Ucieszył bym się gdyby cena była mniej więcej w środku mojej porpozycji cenowej. Roweru będę używał do jazdy po drodzę, na wsi. Nie planuję jeździć po błotach, w lesie itd. Chciałbym by rower był dobry, i co dla mnie ważne lekki. Ten rower, który obecnie mam ma 6-7 lat i jest naprawdę beznadziejny. Nie nadaje się do dobrej jazdy przez swój ciężar i po trochu złe ustawienie chamulców tarczowych (pocierają dosyć mocno). Potrzebuje roweru, którym będę mógł pojeździć sobie miło po drogach, bardzo żadko ścieżkach. Nie znam się zbytnio więc bardzo proszę o pomoc.

Waga: ok.50kg

Wzrost: +- 163cm

Napisano

Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle :) Poczekam jeszcze może na jakieś propozycje i namyślę się

Refreshuje temat znowu, poniewważ czytałem dalej itd. Obejrzałem ten rower co podał Rulez, ale obecnie jest on niedostepny w tym sklepie, a gdzie indziej nie mogę znaleźć. Potrzebuje dalszych propozycji.

Sam obejrzałem parę tematów i myślę nad tymi rowerami jako propozycjami:

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

http://www.kross.pl/pl/2013/cross/evado-1-0

Który bym mógł wybrać? Który lepszy?

Napisano

Na pierwszy rzut oka wygląda nieźle :) Poczekam jeszcze może na jakieś propozycje i namyślę się

Refreshuje temat znowu, poniewważ czytałem dalej itd. Obejrzałem ten rower co podał Rulez, ale obecnie jest on niedostepny w tym sklepie, a gdzie indziej nie mogę znaleźć. Potrzebuje dalszych propozycji.

Sam obejrzałem parę tematów i myślę nad tymi rowerami jako propozycjami:

http://allegro.pl/king-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-na-alivio-i3159663033.html

http://www.kross.pl/pl/2013/cross/evado-1-0

Który bym mógł wybrać? Który lepszy?

Integral v3 jest bardzo dobrym rowerem, ale musiałbyś na niego zaczekać, bo są niedostępne na razie.