Skocz do zawartości

[full Canyon do 8 000 zł] AL 6.0, AL 7.0, czy AL+ 6.0?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Który z tych rowerów będzie najlepszy do jazdy asfalt/góry i lasy (50%/50%)? Asfalt z rodzinką i znajomymi, trasy max ~50Km.

Waga: ~62 Kg.

Budżet: max 7800zł. (na model AL+ 6.0). ale najlepiej było by się zamknąć w 6000zł, a za resztę kupić ubranka itp.

 

Model AL 6.0 ma gorszą korbę i hamulce, oraz inny amortyzator (Fox). Wiem że Avid to nie najlepszy wybór, ale niestety tylko takie montują. Przy mojej wadze nie będzie miał ciężkiej pracy.

Jeśli coś napisałem nie tak, to mnie poprawcie :)

 

PS
Potrzebuje rozmiar S, niestety w przypadku wyboru modelu 7.0 czas oczekiwania to ponad 2 miesiące.

Napisano

Super... patrzyłem godzinę temu i była podana data dostawy.

Wcześniej faktycznie był wyprzedany, ale dziś widziałem że znowu dodali.

 

Poza tym, możecie się wypowiedzieć na temat tych rowerów? Który brać?

Napisano

Radon mi sie w ogóle. nie podoba, odpada.

Dlaczego damska wersje? Ona sie rozni siodelkiem, nie wiem czy jeszcze czyms wiecej.

Nie wykorzystam 150mm w lesie i gorach jako all mountain?

Napisano

150 to juz mini endurak a z drugiej strony chcesz rower do spokojnej jazdy.

Sam mam AL F8W. Rama ta sama jak w wersji dla mezczyzn. ;-)

Roznice to kolor, siodlo i dlugosc korby. Bralem co bylo ale i tak bialy jest ladny. Mam 170 wzrostu i ujezdzam S'ke. Rozmiar zdaje sie byc idealny.

 

 

Sent from my 20hpuo3.jpg using wrxb2d.jpg

Napisano

A ile będzie tych gór, do których potrzeba 150 mm  skoku ? zapewne bardzo mało lub nic, zakup bez sensu, ale oczywiście to Twoje pieniądze i możesz je wydać jak chcesz ...

Modelu AL 6  w rozm. S nie ma - więc nie ma o czym pisać .

Pozostaje AL 7 - dostępny kiedyś tam, lub AL 7W dostępny - "NO SPECIFIED" ....

 

Napisano

Moje pieniądze, ale po co wydawać bez sensu? :) Właśnie po to założyłem ten temat.

Też mam 170cm.

Gdybym brał 7.0W, to muszę wymienić korbę i siodło?

Co oznacza "NO SPECIFIED" ?

 

Model W ma 10mm. krótszy mostek.

Napisano

.. się ma znajomości :teehee:

 

Żartuje oczywiście. Po prostu wchodziłem kilka razy dziennie żeby sobie pooglądać, aż pewnego razu był status "NO SPECIFIED" (czy jakoś tak). Dostałem fakturę, przelew zrobiłem.

  • 2 tygodnie później...
Napisano

Naciągnąć linkę czy co? Bo śrubki L i H są chyba ok. Tak w ogóle. to na przedniej SLX śruby L i H są na odwrót, tzn. H jest od wew. a L od zew.

 

Można jakoś przód siodełka podnieść do góry?

Napisano

Wybaczcie że nie ma jeszcze zdjęć, ale pogoda była beznadziejna, a na tle grzejnika nie wypada :teehee:

 

1. Gdy przerzutka z przodu jest na największym blacie to linka jest najbardziej naciągnięta? Tak samo z tyłu?

2. Czy można podnieść przód siodełka do góry?

3. Co opisuje w Rebie znaczek zająca i żółwia? Na którym ustawieniu ustawiać SAG?

4. Z tyłu, w Foxie CTD na jakim ustawieniu ustawiać SAG?

 

Bardzo proszę o odpowiedź.

Napisano

1. Tak

2. Tak, luzujesz śrubę mocującą siodełko do sztycy (jarzemko), podnosisz dziub siodła do góry i skręcasz wszystko tą samą śrubą/śrubami

3. Znaczki te określają stopień regulacji powrotu amortyzatora (tłumienie). SAG ustaw na 20%

4. j/w

Napisano

2. Czy można podnieść przód siodełka do góry?

Generalnie siodełko ustawia się równolegle do poziomego podłoża, niektóre firmy zalecają to robić nawet z poziomnicą, później ewentualna niewielka korekta.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...