Skocz do zawartości

[Przerzutka przód] Jaka będzie pasować?

signe

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Po 2 latach spędzonych w garażu postanowiłem przywrócić do życia swojego Kross'a Sign.

Wymieniłem parę części ale niestety przednia przerzutka SRAM (model nie wiem jaki) pordzewiała i zastała się i nie ma siły jej ruszyć (przy użyciu młotka/śrubokręta i WD40) więc postanowiłem ją wymienić tylko nie znam się na tym i nie mam pojęcia jaka będzie pasować. Poczytałem różne FAQ ale nie wiele mi to pomogło. 

Z przodu mam 2 blaty a z tyłu na kasecie 8. Na starej przerzutce znalazłem kąt nachylenia ramy (66-69) i napis 48T (chyba dotyczy największej tarczy). Typ mocowania linki to TOP Swing. 

Wybrałem taką:

http://www.centrumrowerowe.pl/czesci/przerzutki-manetki-i-klamkomanetki/przednie-przerzutki-rowerowe/mtb-trekking/p,przerzutka-przednia-alivio-fd-m430-shimano,45438.html

I proszę o pomoc czy będzie pasować do moich 2 blatów z przodu i 8 na kasecie z tyłu?

Reszta się zgadza, średnica obejmy i ciąg linki. 

PS. Jeśli będziecie podawać inne to proszę z tego samego sklepu, tam będę kupował resztę części.

Napisano

Jaką masz korbę i tarcze (ilość zębów na największej)?

Najlepsza byłaby dwurzędowa ale i trzyrzędówka da radę wyregulować śrubkami max wychylenia.. Tylko dobierz przerzutkę do największej tarczy żeby prowadnik pasował do obwodu tejże tarczy inaczej łańcuch może ocierać o rolkę prowadnika  przy kilku przełożeniach.

Napisano

Jaką masz korbę i tarcze (ilość zębów na największej)?

Najlepsza byłaby dwurzędowa ale i trzyrzędówka da radę wyregulować śrubkami max wychylenia.. Tylko dobierz przerzutkę do największej tarczy żeby prowadnik pasował do obwodu tejże tarczy inaczej łańcuch może ocierać o rolkę prowadnika  przy kilku przełożeniach.

Korba Hussefelt Truativ górna tarcza ma 36 zębów dolna 24. 

Ta która wybrałem będzie dobra?

Napisano

Korba Hussefelt Truativ górna tarcza ma 36 zębów dolna 24. 

Ta która wybrałem będzie dobra?