kon1u Napisano 28 Kwietnia 2013 Napisano 28 Kwietnia 2013 Witam Panowie ! Kupiłem ostatnio rower trekingowy (używany, przywieziony z Niemiec) bo na nowy mnie nie stać... Nie dałem za niego kokosów (tak, domyślam się pewnie, że zaraz mnie wyśmiejecie..) bo 300zł.Wiem, że nie ma co się spodziewać cudów po takiej cenie ale.... ale rower potrzebuje tylko i wyłącznie na wypady rowerowe z żoną i córką...Ot tak do lasu etc..Rower ma 3x7 przerzutek Shimano, koła 28''Ale do sedna! Oto moje problemy..- Manetki są do wymiany (ślizgają się) - są to najtańsze gripy gdzie gumki się wyrobiły - zastanawiam się czy kupić Revoshift od Shimano czy może lepiej wymienić na klamkomanetki ? - Próbowałem wyregulować przerzutki - zarówno przednią jak i lewą... i tak wyregulowałem, że pokręciłem Macie tutaj gdzieś sprawdzony poradnik jak wyregulowac przerzutki ? Najpierw tył, potem przód czy na odwrót ? Przepraszam ale jestem laikiem - Zauważyłem dzisiaj także, że co pewien czas (nie koniecznie jak mocno nadepnę na pedały) łańcuch albo korba przeskakuje, jak to sprawdzić które z nich przeskakuje ?Wolnobieg mam oczywiście do wyczyszczenia, bo jest zasyfiony, ale raczej od tego nie przeskakuje co nie ? Jak sprawdzić czy łańcuch jest już "wyciągnięty" ? - Chcąc pedałować w tył to łańcuch albo opada albo próbuje "wejść" w szprychy (oczywiście nie za każdym razem ale BARDZO często) - Jak się rozpędzę, zdejmę nogę z pedałów to pedały powinny stać w miejscu (co nie) a one powoli się pedałują, tak chyba nie powinno być ?Z góry dziękuje Wam przyjaciele za pomoc w moim temaciePozdrawiam, M
miti09 Napisano 28 Kwietnia 2013 Napisano 28 Kwietnia 2013 polecam przejrzeć FAQ, tam masz wszystko opisane, wystarczy chwilę poszukać
kon1u Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Napisano 28 Kwietnia 2013 2i regulaminu Nie znalazlem odpowiedzi odnośnie samoczynnego pedałowania i przeskakiwania łańcucha / korby ?