Romeq07 Napisano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2013 Jakiś czas temu dałem ramę Jaguara do malowania proszkowego. Teraz, gdy uzyskałem fundusze, chciałem ją dopieścić. Mianowicie, chodzi mi o zmianę koloru mufek w ramie. Czy istnieje możliwość dania samych mufek do malowania proszkowego? Chodzi mi o efekt chromu. Czy dobrą alternatywą będzie spray w kolorze chromu? Czytałem jednak, że taki spray to bardziej matowy wychodzi, a mi taki niepotrzebny. W jaki sposób mogę coś takiego osiągnąć? P.S. I w jakiej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 26 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 SerwusZrób to raz jak należy - połóż prawdziwy chrom na hakach a potem do lakiernika co ma podkład na chrom (!) no bo nie każdy umie położyć lakier na chromie (tak jak nie każdy umie położyć chrom jak należy).Chrom ma działać a dopiero potem wyglądać Co do cen - ja w Szcz. poprzez warsztat Rychatrskiego wydałem 350 za przednie i tylne haki, z łącznikami (a nie "mufkami") kosztowało by mnie to 500 zł (ale od strony estetyki mi nie pasowało)Przy czym w tej cenie nie było lakieru, lakier był w cenie ramy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Romeq07 Napisano 26 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 W jaki sposób można położyć chrom tylko na łącznikach? Mając je polakierowane musiałbym wcześniej dać do piaskowania, położyć chrom i właściwie po co lakierować chrom? Czy masz na myśli przechromowanie całej ramy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team anarchy Napisano 26 Kwietnia 2013 Mod Team Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2013 a skądże, po co całą ramę?Chromowanie to nie malowanie z pistoletu, że tu zasłonisz, tam przykryjesz i gotowe. Zatem jak chłopaki chromują np haki to (np w przypadku kąpieli) zanurzają haki no i naturalnie że też końcówki rur. A jak łączniki rury sterowej z górną i główną to nurzają całą sterówkę (np). Ale potem tego się ani już nie piaskuje ani nie usuwa (powodzenia życzę ) tylko... zamalowywuje. I stąd potrzeba podkładów które siądą na chromie. Zresztą spójrz na stare szoski i ich pióro łańcuchowe - bardzo często chromowane a potem farba, ale z czasem okazuje się, że farba odłazi a pod spodem jest chrom.No i na koniec -koszt malowania musisz doliczyc czy chcesz czy nie bo jeżeli myślisz, że można położyc chrom na haki czy łączniki bez usuwania obecnego lakieru to winszuję pozytywnego nastawienia do życia :)ps: i jedna ważna rzecz żebyś nie wywalił sporej kasy w błoto - tylko sprawdzony i polecany zakład - tak jak pisałem powyżej - nie każdy potrafi zrobic to porządnie.ps2: jest jeszcze wersja alternatywna, tańsza, prostsza ale ryzykowna i nie dająca takiego efektu połysku jak chrom - usuń farbę z samy haków, wyczyśc, przeszlifuj i polakieruj bezbarwnie (znów specjalne lakiery i podkłady bezbarwne). Jeśli masz precyzję w ręku i robiłeś kiedyś coś podobnego możesz sam sobie przygotowac haki pod samo lakierowanie - na pewno wyjdzie dużo dużo taniej. Tylko pamiętaj - to nie ten sam efekt, nie ta sama trwałośc co chrom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.