Skocz do zawartości

[rama] Chromowane mufki.


Romeq07

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś czas temu dałem ramę Jaguara do malowania proszkowego.

Teraz, gdy uzyskałem fundusze, chciałem ją dopieścić.

Mianowicie, chodzi mi o zmianę koloru mufek w ramie.

 

Czy istnieje możliwość dania samych mufek do malowania proszkowego? Chodzi mi o efekt chromu.

Czy dobrą alternatywą będzie spray w kolorze chromu? Czytałem jednak, że taki spray to bardziej matowy wychodzi, a mi taki niepotrzebny.

 

W jaki sposób mogę coś takiego osiągnąć? :)

P.S. I w jakiej cenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Serwus

Zrób to raz jak należy - połóż prawdziwy chrom na hakach a potem do lakiernika co ma podkład na chrom (!) no bo nie każdy umie położyć lakier na chromie (tak jak nie każdy umie położyć chrom jak należy).
Chrom ma działać a dopiero potem wyglądać :)

Co do cen - ja w Szcz. poprzez warsztat Rychatrskiego wydałem 350 za przednie i tylne haki, z łącznikami (a nie "mufkami") kosztowało by mnie to 500 zł (ale od strony estetyki mi nie pasowało)
Przy czym w tej cenie nie było lakieru, lakier był w cenie ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

a skądże, po co całą ramę?
Chromowanie to nie malowanie z pistoletu, że tu zasłonisz, tam przykryjesz i gotowe. Zatem jak chłopaki chromują np haki to (np w przypadku kąpieli) zanurzają haki no i naturalnie że też końcówki rur. A jak łączniki rury sterowej z górną i główną to nurzają całą sterówkę (np). Ale potem tego się ani już nie piaskuje ani nie usuwa (powodzenia życzę :) ) tylko... zamalowywuje. I stąd potrzeba podkładów które siądą na chromie. Zresztą spójrz na stare szoski i ich pióro łańcuchowe - bardzo często chromowane a potem farba, ale z czasem okazuje się, że farba odłazi a pod spodem jest chrom.

No i na koniec -koszt malowania musisz doliczyc czy chcesz czy nie bo jeżeli myślisz, że można położyc chrom na haki czy łączniki bez usuwania obecnego lakieru to winszuję pozytywnego nastawienia do życia :) :)

ps: i jedna ważna rzecz żebyś nie wywalił sporej kasy w błoto - tylko sprawdzony i polecany zakład - tak jak pisałem powyżej - nie każdy potrafi zrobic to porządnie.
ps2: jest jeszcze wersja alternatywna, tańsza, prostsza ale ryzykowna i nie dająca takiego efektu połysku jak chrom - usuń farbę z samy haków, wyczyśc, przeszlifuj i polakieruj bezbarwnie (znów specjalne lakiery i podkłady bezbarwne). Jeśli masz precyzję w ręku i robiłeś kiedyś coś podobnego możesz sam sobie przygotowac haki pod samo lakierowanie - na pewno wyjdzie dużo dużo taniej. Tylko pamiętaj - to nie ten sam efekt, nie ta sama trwałośc co chrom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...