mitbol Napisano 25 Kwietnia 2013 Napisano 25 Kwietnia 2013 Nazwa: Canyon Yellowstone AL 6.9 (2013) Data dodania: 25 kwiecień 2013 - 19:45 Nie podano Zobacz rower
mitbol Napisano 28 Maja 2013 Autor Napisano 28 Maja 2013 Elementy nowego przedniego kółka + coś na usztywnienie tylnego
Rulez Napisano 28 Maja 2013 Napisano 28 Maja 2013 Co na usztywnienie tylnego, zacisk DT ? , ten zacisk niczego nie usztywnia, a jeżeli usztywnia to różnica jest w %o, ale nie ma to jak dobry bajer Co innego jeśli jest to : http://www.dt4you.pl/thru-bolt-135mm-21610mm-aluminiowa-dzwignia-hwqasm00s2945s-p-1642.html?osCsid=10a03d70c947891b629706ed29033138
mitbol Napisano 28 Maja 2013 Autor Napisano 28 Maja 2013 Co na usztywnienie tylnego, zacisk DT ? , ten zacisk niczego nie usztywnia, a jeżeli usztywnia to różnica jest w %o, ale nie ma to jak dobry bajer Co innego jeśli jest to : http://www.dt4you.pl/thru-bolt-135mm-21610mm-aluminiowa-dzwignia-hwqasm00s2945s-p-1642.html?osCsid=10a03d70c947891b629706ed29033138 Dobra, dobra, ja swoje wiem i proszę mi efektu placebo nie niszczyć http://www.team29er.pl/artykuy/51-artykuy/843-sztywna-o-bez-sztywnej-osi--zaciski-ko-dt-swiss-rws
Rulez Napisano 29 Maja 2013 Napisano 29 Maja 2013 Ten kto to napisał, sam w to nie wierzy, miałem zacisk DT 5 mm "z przydziału" dodany do kółek, ten zacisk z racji budowy (pręt 5 mm luźno umieszczony w piaście) niczego praktycznie nie zmienia (sama większa siła zacisku to nie wszystko) w dodatku wziąłeś z plastikową dźwigienką, nie dokręcisz nią tak mocno jak aluminiową, a przy odkręcaniu możesz się zdziwić ... , sporo na nim przejeździłem, jak również na zacisku RWS 10 mm który mam obecnie, mam dobre porównanie szkoda było Twoich pieniędzy ...
mitbol Napisano 4 Czerwca 2013 Autor Napisano 4 Czerwca 2013 Przednie koło zaplecione i wstępnie przetestowane. 904g w porównaniu do 945g koła Crossride - niby niewiele, ale obręcz jest szersza wewnętrznie, a koło ma więcej szprych, więc myślę, że dobry wynik.
Nieto Napisano 4 Sierpnia 2013 Napisano 4 Sierpnia 2013 Witam Serdecznie, Wracam do tematu usztywnienia tylnej osi w tym rowerze. Z moich pomiarów wynika ze piasta ma otwór w osi 12 mm, hak w ramie niestety 10 mm. Fabrycznie zamontowane są adaptery z 12 mm w piaście na 9 mm do haków (lepiej byłoby gdyby było 10 mm, koło lepiej siedziałoby w haku) i zwykły zacisk. Prosze o poradę co z tym zrobić niestety obecnie wygląda to mało stabilnie. Czy są takie adaptery z 12 na 10 mm + wspomniany zacisk DT swiss czy to poprawi sztywność lub co zrobić z tym innnego można? Pozdrawiam
Pytanie
mitbol
Nazwa: Canyon Yellowstone AL 6.9 (2013)
Data dodania: 25 kwiecień 2013 - 19:45
Nie podano
Zobacz rower
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.