Skocz do zawartości

[Korba] Level A4 wymiana korby,na jaką?

giganteusz

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie, to mój pierwszy post więc przepraszam jak coś źle napisałem.

Mój problem polega na tym że nie wiem na co wymienić ori korbę, teraz jest truvativ x-flow, największa koronka ma 42 zęby, suport się uszkodził i strasznie strzela, smarowanie nic już nie pomaga, od nowości był jakiś wadliwy a korba się mocno ugina. Czy nowa korba może mieć 44 zęby?

Nie znam się na tym wogóle, wydać mogę na korbę i suport jakieś 250zł

pozdrawiam adam

Napisano

Jak rozumiem chodzi o Krossa Level A4 z 2010 roku, bo to on miał montowanego Truvativa, znalazłem też info, że blat miał 44, a nie 42 zęby więc nie powinno być problemu, co do samej korby to Deore M590 mieści się w budżecie, co prawda jest pod 9rz. ale będzie też kompatybilna z 8rz.

• Mod Team
Napisano

Jeżeli nie chcesz wydawać ponad 200zł kup alivio z suportem na kwadrat za jakieś 120-130zł. Albo trochę drożej na octalink.

Napisano

Witam ponownie, dopiero wrocilem z garazu, znajomy poskrecal mi od nowa suport i okazalo sie ze z nim jest wszystko ok. Postawilismy rower na siodlo i krecilismy pedalami hamujac jednoczesnie. Wszystkie te drgania ktore bylo tak czuc na korbie biora sie z tego, ze lancuch tak jakby sie przyklejal do koronki, lancuch zeskakuje z zebow, zamiast lagodnie schodzic. Nie wiem czemu sie tak dzieje. Lancuch i kaseta to hg-40, maja przejechane jakies 500 km. Mam drugi lancuch, nasmaruje go i jutro zaloze, moze to cos zmieni.

Sorki za bledy, pisze z telefonu

Napisano

Dzisiaj wszystko umylem i nasmarowalem, ale dalej jest cos nie tak, slychac ze ten lancuch pracuje jak oddziela sie od kasety, zalozylem drugi od zestawu i chodzi cicho. Wiec winny jest lancuch, dziwne ze stalo sieto podczas ostatniej jazdy, moze te lancuchy hg-40 to jakies dziadostwo.

• 2 tygodnie później...
Napisano