Riwan Napisano 22 Kwietnia 2013 Napisano 22 Kwietnia 2013 Witam wszystkich! Forumowa szukajka nie pomogła, więc zakładam nowy. Piękna pogoda, czas zacząć sezon... ale ja jeszcze nie mogę, ponieważ posiadam następujący problem: niedawno pękło mi łożysko korby. Zdemontowałem ją i okazało się, że nie mogę włożyć nowego, ponieważ blokują je śruby z dziwnymi plastokowymi nakładkami . Próbowałem się tam dostać wszelkimi możliwymi sposobami, nie znam się na tym najlepiej, więc przepraszam za mało profesjonalne opisanie problemu, celem przybliżenia go zamieszczam zdjęcia. Jak to odkręcić i włożyć nowe łożysko? Jeśli ktoś ma pomysł jak to rowiązać proszę o pomoc. Dodam, że rower dość wiekowy (nie wiem jaki, google nie pomógł. Wiem zaś że jakieś 10 lat temu przyjechał z Francji) Prawdopodobnie mechanizm nie był ruszany od bardzo dawna. Ja jedynie smarowałem. Zdjęcia: sory za jakość, robione na szybko, kotletem:) http://www.tinypic.pl/qlebxxp1yt64 http://www.tinypic.pl/pudlmabbsjyi
Mod Team Puklus Napisano 22 Kwietnia 2013 Mod Team Napisano 22 Kwietnia 2013 Prawdopodobnie należy wykręcić miski, również prawdopodobnie lewą w lewo a prawą w prawo należy odkręcać.
Riwan Napisano 22 Kwietnia 2013 Autor Napisano 22 Kwietnia 2013 Rozumiem, że łapiąc za ten plastik? Niestety pęka. Znowu wpuszczę na noc WD40, może pomoże.
Mod Team Puklus Napisano 22 Kwietnia 2013 Mod Team Napisano 22 Kwietnia 2013 A całość jest z plastiku ? może lepiej będzie wziąć brzeszczot i przeciąć do gwintu, naciąć jeżeli trzeba w kilku miejscach i wtedy sie całość powinna rozpaść.
Riwan Napisano 23 Kwietnia 2013 Autor Napisano 23 Kwietnia 2013 Z plastiku jest ta szara obręcz widoczna na zdjęciu. Jednak tylko ona wystaje na zewnątrz. Próbowałem dziś odkręcić po dobroci, jednak ani drgnie. Jeszcze pokombinuję, a jak nie to zastosuję silniejszą perswazję - tak jak mówisz brzeszczotem. Trzeba będzie tylko uważać na gwint..