Skocz do zawartości

[Rowery] Porównanie rowerów typu cross za 3300zl

blindchild

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chcę kupić rower którego zastosowaniem będą  trasy miejskie/lekki teren głownie trasy o długości 50-150km. Docelowo chcę tym rowerem przemierzć całą Polske ale na razie jeszcze raczkuję w tym temacie i przygotowuje się do pierwszej wyprawy z Katowic na Hel (700km) pomyślałem że przyda mi się lepszy niż mój stary wysłużony Giant. Rower powinien być uniwersalny abym mial możliwość np jechać na poludnie i zmierzyć się z przewyższeniami w beskidzie śląskim nie schodząc z roweru. Mam na oku 3 modele jednak chciałbym poznać wasze zdanie gdyż nie znam się na osprzęcie.

http://laks.pl/unibike2013xenon-p-3295.html - unibike Xenon 2013

http://laks.pl/cubenaturepro282013-p-2952.html - CUBE Nature Pro 2013

http://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-DEFINITE-2011-wysylka-gratis-/1036 - Kellys Definite 2011

Jestem otwarty na inne propozycje unibike i cube mam na miejscu kellysa obawiam sie ze musialbym poszukac.

PS wzrost 178cm/75kg

Napisano

witam

zastanów się jeszcze nad Hercules Icona

napęd ma podobny, Hercules ma lepszy amortyzator, jest bardziej sportowy od Unibika i Cuba

Hej dzieki za odpowiedz, ale bylem pewny ze jesli chodzi o amortyzator w Herculesie Suntour NVX-HLO jest o klase gorszy od SR SUNTOUR NCX-D LITE z Xenona ktory ma jeszcze blokade na kierownicy. Za herculesem przemawia cena bo mam go do kupienia za 2900zl a xenona za 3300zl ale mozesz porownac kilka komponentow i uzasadnic? okej olejmy Cuba ale od unibika nie widze zeby mial cokolwiek lepszego tylko cene.

Napisano

hmm, co do amortyzatora nie jestem w 100% pewien, NRX oraz NXV do crossa, NCX, NCX II, NCX Lite do trekingów, tak przynajmniej producent je klasyfikuje, 75mm a 63/50mm