Bubasny Napisano 16 Kwietnia 2013 Napisano 16 Kwietnia 2013 Witam, chciałbym prosić was o pomoc przy zakupie. Szukam solidnego roweru MTB, gdzie cena będzie adekwatna do jakości. Jest to dość istotne gdyż nie posiadam zaplecza finansowego by pozwolić sobie na bubel za te powiedzmy 1500 zł. Roweru potrzebuje do jazdy po terenie, lesie i mieście czyli musi być uniwersalny. Początkowo zainteresowałem się krossami, gdyż kolega posiada V2 i naprawdę dobrze się nim jeździ, ale gdy pojechałem do sklepu rowerowego, sprzedawca odradził mi tą markę i polecił rower GT Timberline 2.0 na kołach 29, argumentując to faktem że przy moich rozmiarach lepiej jest kupić takiego GT na ramie 21.5 z kołami 29, niż krossa na ramie 23 i kołami 26. Mam 196 cm wzrostu. Nie mam upatrzonych jakiś konkretnych modeli, ponieważ nie znam się na tym, początkowo miałem kupić Kross Hexagon X5, ale chyba zdecyduję się na tego GT jeżeli nie będziecie mogli mi nic innego doradzić. Z góry dziękuję za każdą poradę i pomoc.
Qr3ak Napisano 16 Kwietnia 2013 Napisano 16 Kwietnia 2013 GT albo Kross ot porównanie no jasne, że GT. Co do kół to ja wole maksymalnie 650b. W teren i do miasta duże koło w sam raz, takie uniwersalne. GT Timberline 2.0 - fajna baza na późniejsze modyfikacje.
Bubasny Napisano 17 Kwietnia 2013 Autor Napisano 17 Kwietnia 2013 GT albo Kross ot porównanie no jasne, że GT. Co do kół to ja wole maksymalnie 650b. W teren i do miasta duże koło w sam raz, takie uniwersalne. GT Timberline 2.0 - fajna baza na późniejsze modyfikacje. A po jego specyfikacji można wyłapać jakieś słabe punkty?