Skocz do zawartości

[do 2400 zł] Rower crossowy


AKGie

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam uniwersalnego roweru którym mógłbym dojeżdżać do pracy (około 20 km dziennie) ale też na wycieczki poza miasto, po górach, leśnych ścieżkach itp. Mam 184 cm i ważę koło 100 - potrzebuję czegoś solidnego i na lata.

w internecie znalazłem i spodobał mi się rower Merida Crossway 100D

byłem w kilku sklepach

w jednym były tylko marki giant oraz scott

sprzedawca polecił Scott Aspect 950

zalety wg sprzedawcy:

- koła 29 

- hamulce tarczowe mechaniczne (mówił że są lepsze niż hydrauliczne)

-na takich rowerach (scott) jeżdżą zawodowcy (co mnie nie przekonuje, bo ja jestem amatorem)

w innym sklepie wyżej wymienionych marek nie było, sprzedawca polecił mi rower Author Solution 29

zalety wg sprzedawcy:

- hamulce tarczowe hydrauliczne (mówił że są lepsze niż mechaniczne... :/ )

 -tańszy niż rowery giant, scott

-lepszy osprzęt w tej cenie niż miałby giant, scott w tej klasie

 

sprzedawcy chwalili to co akurat mieli. wolę wydać 200 zł więcej jeśli faktycznie rower będzie lepszy i będzie mi dłużej służyć, ale jeśli chodzi tylko o markę to nie chcę przepłacać (nie chcę na siłę wydawać ponad 2000 zł)

 

gdybyście mogli mi coś doradzić (niekoniecznie spośród wymienionych rowerów) byłbym bardzo wdzięczny

najlepiej do 2100 zł to bym miał jeszcze 300 na światła, licznik, błotniki i linkę zabezpieczającą.

 

dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecono mi również rower Giant Roam 1 http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.1.disc/14053/64166/#specifications

jest droższy niż zakłada mój budżet, ale obiektywnie czy jest lepszy niż propozycje, które wymieniłem wcześniej i które podał kolega wyżej? nie zawsze droższe znaczy lepsze

który z tych rowerów byłby najwygodniejszy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...