Skocz do zawartości

[do 3000zł] uniwersalny do jazdy po mieście, lasach itp.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Szukam roweru uniwerslanego do jazdy po mieście, polach, lasach itp. Nie będę na nim skakać ani zdjeżdżać po górach. Głównie będę jeździł nim do pracy 6km w jedną stronę po aswalcie i polach. Również planuję dłuższe wycieczki raczej po trasach rowerowych dystans ok 50km więcej lub mniej. Jestem amatorem i moja wiedza na ich temat jest bardzo uboga. Bardzo proszę o pomoc w wyborze. Moja waga to ok 70kg, wzrost 175cm i mam 27 lat. Zależy mi na tym żeby rower był dość szybki i lekki.

Napisano

Aktualnie marka Kross jest uznawana za jedną z najlepszych jeśli chodzi o rowery budżetowe. Kiedyś była kojarzona z makrokeszem. Na szczęście to się zmieniło i ja osobiście też mam Krossa.

PS: Ten Level A7 to już typowo rower górski. Na asfalt niezbyt się nadaje.

Napisano

Kross robi porządne rowery, jednak według mnie kolega się myli, Kross A7 nie jest typem roweru  dla Ciebie.

No właśnie tak też mi się wydawało to jest bardziej rower górski.

To w takim razie co by było najlepsze? A może coś z meridy lub innej firmy? Ja niestety nie jestem za bardzo obeznany

Napisano

Możesz poszukać Unibike Zethos, albo Unibike Xenon. Ten pierwszy jest porównywalny z Krossem, a ten drugi jest zdecydowanie lepszy, ale ma też wyższą cenę. Jednak możesz poszukać modeli 2012, chodzi trochę Xenonów za ok. 3100, ale w rozmiarze 21", więc będą dla ciebie za duże, ale warto poszukać 19".

Jest też np. cuś takiego: http://www.rowerzysta.pl/cross/rower-crossowy-merida-crossway-500-d-2012.html ta Merida ma wyższy osprzęt od Krossa i Zethosa i mieści się w budżecie (oczywiście tylko z 2012, bo 2013 kosztuje 3700). 

Napisano