Skocz do zawartości

[1350-1550] TREKKING/ogólnoużytkowy (stawiam piwo za pomoc)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na rowerach się nie znam, od razu przechodzę do szczegółów:

 

Do czego rower będzie używany:

- 2-3 dniowe wyprawy rowerowe

- 2-3 godzinne przejażdżki turystyczne

- od czasu do czasu dojechać do miasta

 

Na jakich drogach:

- mazurskie szlaki rowerowe

- drogi gruntowe i nieutwarzone

- czasami drogi utwardzone

 

Użytkownik:

- 100 kg wagi

- 187 cm wzrostu

- rozmiar ramy 21-22??

 

Rower powinien mieć błotniki, bagażnik, światło..

 

Myślałem o rowerze ROMET WAGANT 2, jest na tym forum gorąco polecany, ale najwięjszy rozmiar ramy to 20". Nie mam niestety w pobliżu żadnego sklepu rowerowego z tym modelem więc nie mogę przetestować. Szukam jeszcze innych podobnych modeli. Mój budżet to 1350 do 1550 PLN. Nie znam się na rowerach więc wolałbym nowy - nie umiem stwierdzić na oko czy rower używany jest w dobrym stanie czy nie - ale jeżeli Ty umiesz i jest gdzieś używka w dobrym stanie to chętnie kupię.

 

Dla osoby która pomoże mi wybrać właściwy rower stawiam piwo ;)

 

Ciągle myślę o wagancie 2, ale rama może być trochę mała, poza tym że nie udało mi się w ogóle waganta dwójki znaleźć większej niż 18"

 

Przeglądnąłem całe forum i linki albo nieaktualne albo wyprzedane. Jeden użytkownik zaproponował mi ciekawą ofertę, niestety jest to bardziej kolarzówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w niektórych trekkingach rama (górna rurka) jest prowadzona pod niewielkim kątem i można przyjąć nieco mniejszą ramę aby oszczędzić sobie nieprzyjemności przy awaryjnym postoju.

Jakbyś spróbował ramy np. Gianta Roam to się okazuje, że na Ciebie nawet 20" będzie za duża więc ważniejsza w tym wypadku będzie geometria.

Wagant 2.0 to na pewno bardzo dobry trekking. Jeżeli nie możesz przymierzyć to kupujesz wysyłkowo 20" i gdy ewidentnie będzie za mały (w co wątpię) to odsyłasz ponosząc jedynie koszty wysyłki.