dim Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać. Po 20 letniej przerwie postanowiłem zakupić rower. Główny cel to wypady rowerowe z dziećmi. (park + las) Przeznaczona kwota : około 1500zł +- 100 Wzrost: 190cm Waga: 90kg Znalazłem kilka propozycji, ale z racji tego iż przez bardzo długi czas nie siedzę w tym temacie, nie mam doświadczenia jeśli chodzi o osprzęt. Jeśli znajdzie się jakaś osoba, która doradzi - jaki rower z poniższej listy wart jest tych pieniędzy będę bardzo wdzięczny. (podałem orientacyjne ceny) Merida matts 40-md - około 1650zł Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów FERRINI R4 - około 1550zł PRO MTB 26 FERRINI R4 HAM TARCZOWE ACERA r 19,21 ! (3061162836) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Kross Hexagon x3 - około 1250zł Hexagon X3 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie Romet Rambler 4.0 - około 1000zł Rower Romet RAMBLER 4.0 biało-pomarańczowy 2012 [R12rambler40w] - 959.00�PLN : Sklep sportowy ARKUS | Rowery | Skutery | Motory | Quady | Atlasy | Trenażery | Bieżnie Univega HT-510 - około 1450zł / Rowery UNIVEGA Limber VX7 Pro - około 1300zł Rewelacyjny Rower Limber VX7 Pro Alivio !! 12,6 kg (3076899382) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Może jakieś inne propozycje? (kellys) Dziękuję wszystkim za pomoc