Skocz do zawartości

[+-1500] MTB

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na wstępie chciałbym wszystkich serdecznie przywitać.

Po 20 letniej przerwie postanowiłem zakupić rower. Główny cel to wypady rowerowe z dziećmi. (park + las)

Przeznaczona kwota : około 1500zł +- 100

Wzrost: 190cm

Waga: 90kg

Znalazłem kilka propozycji, ale z racji tego iż przez bardzo długi czas nie siedzę w tym temacie, nie mam doświadczenia jeśli chodzi o osprzęt.

Jeśli znajdzie się jakaś osoba, która doradzi - jaki rower z poniższej listy wart jest tych pieniędzy będę bardzo wdzięczny. (podałem orientacyjne ceny)

Merida matts 40-md - około 1650zł

Rowery Merida - rowery, części, osprzęt, akcesoria rowerowe - producent i dystrybutor rowerów

FERRINI R4 - około 1550zł

PRO MTB 26 FERRINI R4 HAM TARCZOWE ACERA r 19,21 ! (3061162836) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Kross Hexagon x3 - około 1250zł

Hexagon X3 | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie

Romet Rambler 4.0 - około 1000zł

Rower Romet RAMBLER 4.0 biało-pomarańczowy 2012 [R12rambler40w] - 959.00�PLN : Sklep sportowy ARKUS | Rowery | Skutery | Motory | Quady | Atlasy | Trenażery | Bieżnie

Univega HT-510 - około 1450zł

/ Rowery UNIVEGA

Limber VX7 Pro - około 1300zł

Rewelacyjny Rower Limber VX7 Pro Alivio !! 12,6 kg (3076899382) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Może jakieś inne propozycje? (kellys)

Dziękuję wszystkim za pomoc

Napisano

A witaj witaj :)

Ja na wstępie wyrzuciłbym wszystkie najtańsze rowery z Twojego zestawienia, czyli te które mają mniej niż 7 biegów z tyłu, bo to wolnobieg - nieżywotna piasta, głośny itd... samo zło.

Zostaję Merida, Ferrini i Univega.

Merida jest spoko jeśli zależy Ci na hamulcach tarczowych, a nie wydaję mi się żeby do jazdy po parku były Ci jakoś niezbędne.

Ferrini jak dla mnie to wygląda dość oczoj**nie :w00t: , ale również nie jest zły.