Skocz do zawartości

[do 1200] Cross na szosę i lekki teren

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

W zeszłym roku jeżdżąc kolarką nie podobało mi się w niej wiele rzeczy. Dlatego na ten sezon chciał bym w końcu kupić jakiś rower który nie rozleci się na dziurach i da rade ujechać w lekkim terenie (las, polne drogi). Zależy mi na tym aby rower był szybki więc koła myśle 28 cali.

Przeglądając od jakiegoś czasu rowery wpadły mi w oko te dwa modele.

ROWER UNIBIKE FLASH GTS kolekcja 2012 Dostawa Gratis castor24.pl

Rower Romet ORKAN 1.0 M kolekcja 2012 Dostawa Gratis castor24.pl

Nie znam się za bardzo na rowerach tego typu więc proszę radę. Opłaca się kupic jeden z tych dwóch rowerów? Czekam na opinie i inne propozycje.

Napisano

ja od ponad 2 lat mam kandsa maestro. zmienilem opony na gripstery 29x2,10 i w kazdym terenie daje rade. a, i hamulce avidy sd7 zalozylem i pedaly wellgo m21 teraz w maestro siedza. rower ma ponad 8 tysi zrobione.

pozdrawiam.

Czyli coraz bardziej jestem zdania żeby po prostu kupić rower i w trakcie użytkowania zrobić go pod siebie.

Napisano

Zrobić tzw. "pod siebie" zawsze można lecz jakim kosztem ,na forum jest sporo takich dylematów jaki tutaj przedstawiłeś ,w większości odpowiedź jest prosta - LAZARO . Oczywiście zawsze można czegoś szukać w używkach. Sam poruszam się po Poznaniu i okolicach ( Głuszyna ,Daszewice ,Rogalin, Kamionki itd) i nie koniecznie potrzebny jest amortyzowany widelec by móc pojeździć w lekkim terenie . Szukaj dalej lub poszukaj na forum bo podanych jest wiele modeli rowerów które mieszczą się w Twoich kryteriach .

Napisano
Witam!

W zeszłym roku jeżdżąc kolarką nie podobało mi się w niej wiele rzeczy. Dlatego na ten sezon chciał bym w końcu kupić jakiś rower który nie rozleci się na dziurach i da rade ujechać w lekkim terenie (las, polne drogi). Zależy mi na tym aby rower był szybki więc koła myśle 28 cali.

Przeglądając od jakiegoś czasu rowery wpadły mi w oko te dwa modele.