Wojtlomiej Napisano 2 Marca 2013 Napisano 2 Marca 2013 Witam, w 2011 roku pod koniec roku szkolnego kupilem rower , a dokladniej ten :http://www.storowerow.pl/rower-motta-26-v-brake-kolor-czarny-aluminiowy-rower-w-dobrej-cenie,273,p.html. Rowerem jeździło mi sie świetnie do 2012 roku pod koniec lata .Rower przejeździl swoje a wiec pytanie do was Jaki naped bedzie dobry do tego roweru ? , a i chcem wydać nie więcej niż 300zl,(jestem w tych tematach zielony) wiec prosze o podpowiedzenie jaki zestaw mam kupić. Pozdrawiam Wojtek !
afly Napisano 2 Marca 2013 Napisano 2 Marca 2013 Skąd pewność, że napęd potrzebuje wymiany? kaseta Shimano HG-50 łańcuch Wippermann Connex 800/804/808 korba, jeżeli wymiana konieczna to coś z systemem octalink np. FC-M442
mihalp90 Napisano 2 Marca 2013 Napisano 2 Marca 2013 masz bana na wyszukiwarkę? Przecież jest wątek odnośnie wyboru napędu do jakiejś kwoty
Wojtlomiej Napisano 2 Marca 2013 Autor Napisano 2 Marca 2013 masz bana na wyszukiwarkę? Przecież jest wątek odnośnie wyboru napędu do jakiejś kwoty Jak już mówiłem jestem zielony w te sprawy .Kolega wyżej napisał to co chciałem wiedziec ,on na pewno wie lepiej jaki osprzet bedzie pasowal do tego roweru.No coż hejt zawsze sie znajdzie ... A co do tego skad wiem to ,lańcuch przeskakuje na kilku przełożeniach co jest bardzo denerwujace. Dziekuje za podpowiedz
mihalp90 Napisano 2 Marca 2013 Napisano 2 Marca 2013 nie jakiś hejt tylko osoba nie lubiąca lenistwa. Temat jest nawet podpięty: http://www.forumrowerowe.org/topic/122125-napedwymiana-napedu-w-kilku-zakresach-cenowych/ Daj zdjęcie kasety, możliwe, że zużyty łańcuch jej nie zarżnął, choć mało prawdopodobne. Na allegro wiszą zestawy kaseta+ łańcuch deore za 120zł + do tego manetka prawa na 9 i masz do 200 zł dobry zestaw, który Ci do takiego roweru i pewnie jazdy wystarczy.