Piotrek71 Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Witam, na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem amatorem jeśli chodzi o kwestię podzespołów rowerowych i nie znam się niestety w tym temacie. Przymierzam się do kupna roweru, byłby wykorzystywany na asfalcie (60%) oraz na leśnych i polnych drogach (40%). Wybór padł więc (nie wiem czy słuszny) na grupę rowerów MTB. Budżet jakim dysponuję to 1200zł (1300zł w wyjątkowych przypadkach, jakaś super okazja itd). Znalazłem kilka rowerów w tej cenie: Kross Hexagon X1 (rocznik 2013) - 999zł Kross Hexagon X2 (rocznik 2012 i 2013) - 1049/1149zł Kross Hexagon X3 (rocznik 2012 i 2013) - 1199/1299zł Rowery Górskie | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie ponadto znalazłem kilka wyprzedaży sezonowych na których można do 1300zł kupić Hexagona X4 z rocznika 2012. Myślałem też o serii Evado Rowery Turystyczne | Kross - Rower górski, rowery trekkingowe, rowery miejskie ale chyba nie jest ona dobra do moich zastosowań ze względu na cienkie opony, co raczej eliminuje używanie go w terenie. Czy w tej cenie to dobre wybory i który najlepszy? Czy jest jakaś alternatywa, a może lepsze rowery w tym przedziale? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Piotrek
Grzesiekk Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Ja obecnie używam evado 1.0 , byłem w pobliskim lesie na niewymagającej ścieżce i jechało się całkiem dobrze, a na asfalcie naprawdę jest szybki, dużo szybszy niż na MTB, więc jak ten teren nie jest wymagający to mocno zastanowiłbym się nad modelem Evado, lub odpowiednikiem(na Allegro) , jakieś Lazaro Integral wypatrzyć i w podobnej cenie zyskasz lepszy osprzęt a ceny podałeś większe, mozna dostać taniej; Hexagon x2 za 888zł, Hexagon x3 za 988zł (w mudserwis.com) . Lepiej kupić model z 2012 bo wyjdzie taniej. Właściwie Hexagon x3 to minimum do MTB, mógłbyś też na przykład wymienić w nim przerzutkę na Shimano Alivio i już by było coś