Skocz do zawartości

[Amortyzator] Epicon na V-ki?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Modele z czarnymi goleniami górnymi od czasu do czasu pojawiają się na allegro. Modele ze złotymi goleniami górnymi z pivotami są raczej nie osiągalne. Widziałem zdjęcia w internecie takowych, ale na sprzedaż, bądź na żywo nigdy nie widziałem.

Napisano

Uważam, że warto dopłacić te 150zł, bo różnica jest naprawdę ogromna. Miałem oba amory i o ile RST można porównywać do znacznie droższych widłów, to Raidona już nie.

  • Mod Team
Napisano

Jeśli dobrze widzę,to ten Raidon ma kartusz powietrzno-olejowy (komora powietrzna i tłumik olejowy są zamknięte w jednym cylindrze) , który lubi się psuć.

Napisano

A jak właśnie wygląda z awaryjnością zarówno RST jak i Raidona? Eksploatacja? Ile wytrzymują? Ewentualnie co innego byście polecali? Warunek jest jeden musi być dostosowany pod V-ki.

Napisano

Ja z moim Raidonem z 2011r. po 2k kilometrów nie mam ,żadnego problemu zero luzów ,jeszcze po jakimś czasie się dotarł i działa bardzo fajnie :)

Napisano

Skoro chwalicie RST FIRST to chciałbym dorzucić swoje pytanie bo w temacie amorków to niestety zielony jestem. Mam Tore 318 solo air. Jak dobrze zgadujecie już wysłużoną. Czy/jaka jest różnica w pracy FIRST i TOry 318? First jest odrobinkę lżejszy ale co dalej? Ewentualna zamiana wprowadzi mnie w nowy wymiar amortyzacji czy jest to zbyt mała różnica?

Napisano

Jeśli dobrze widzę,to ten Raidon ma kartusz powietrzno-olejowy (komora powietrzna i tłumik olejowy są zamknięte w jednym cylindrze) , który lubi się psuć.

 

 

Czy dobrze rozumiem, że mówisz, że w Raidonie komora powietrzna i tłumik są w jednej goleni?

 

 

Jeśli zadaję idiotyczne pytania to się nie śmiejcie, jestem dzisiaj jakiś dziwny ;)

Napisano

To nie jest dziwne pytanie :) wiem ,że tak jak w moim raidone z 2011r komora powietrzna znajduje się w lewej goleni a w prawej tłumik. A od roku 2012 wszystko znajduje się w prawej goleni jako połączone :)

Napisano

Skoro chwalicie RST FIRST to chciałbym dorzucić swoje pytanie bo w temacie amorków to niestety zielony jestem. Mam Tore 318 solo air. Jak dobrze zgadujecie już wysłużoną. Czy/jaka jest różnica w pracy FIRST i TOry 318? First jest odrobinkę lżejszy ale co dalej? Ewentualna zamiana wprowadzi mnie w nowy wymiar amortyzacji czy jest to zbyt mała różnica?

 

Jeżeli Tora bez tłumika Motion Control, to zmiana wprowadzi Ciebie w "nowy wymiar amortyzacji". Nie polecam F1rsta jeżeli ważysz więcej jak ~82kg (golenie 30mm). U mnie jak na razie 5k km na RST, od 3.5k km jeździ z tarczą 180mm (waże ~85kg). Ostatnio przeprowadzałem serwis, który jest banalny i nie wykazał jakiś "problemów". Co do luzów, jakoś nie zauważam aby się powiększały.

 

RST F1rst z pivotami, w takiej cenie - to naprawdę świetna oferta.

Napisano

Jeżeli Tora bez tłumika Motion Control, to zmiana wprowadzi Ciebie w "nowy wymiar amortyzacji".

Wygląda na to, że mam. W takim razie za czym powinienem się rozglądać żeby poczuć różnicę pracy amortyzatora? Wiem, że im drożej tym lżej ale przy jakich modelach zaczyna się "półka wyżej" w porównaniu do sprawności działania niż Tora 318?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...