dominik0987 Napisano 23 Lutego 2013 Napisano 23 Lutego 2013 Witam, Chciałbym zapytać was czy znajdę EPICON-a na V-ki po przyznam się że jakiś czas temu szukałem takiego egzemplarza na allegro i nie znalazłem :/
MokryxD Napisano 23 Lutego 2013 Napisano 23 Lutego 2013 Modele z czarnymi goleniami górnymi od czasu do czasu pojawiają się na allegro. Modele ze złotymi goleniami górnymi z pivotami są raczej nie osiągalne. Widziałem zdjęcia w internecie takowych, ale na sprzedaż, bądź na żywo nigdy nie widziałem.
dominik0987 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Napisano 23 Lutego 2013 A jakiś podobny model do EPICONA na V-ki? Myślałem też o Raidonie ale sam nie wiem a tak poza tym to też ciężko było go dorwać na V-ki.
Mod Team durnykot Napisano 23 Lutego 2013 Mod Team Napisano 23 Lutego 2013 RST First http://allegro.pl/amortyzator-rst-first-air-nowy-promocja-i3025007758.html Marcok- piwoty do kupienia oddzielnie http://allegro.pl/marzocchi-bomber-44-rlo-z-manetka-blokady-skoku-i3039779635.html Axon http://allegro.pl/amortyzator-suntour-axon-rld-100mm-piwoty-czarny-i3031126225.html
dominik0987 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Napisano 23 Lutego 2013 Akson trochę za drogi jak na mój budżet :/ więc pytam cenowo tak do 500 zł max
Piksel Napisano 23 Lutego 2013 Napisano 23 Lutego 2013 First jest sporo lepszy od raidona, a różnica w cenie znowu nie taka duża.
KMtown Napisano 23 Lutego 2013 Napisano 23 Lutego 2013 <p><p>Tylko ,że kolega wyżej chce do 500zł a Raidona za 450zł kupi http://allegro.pl/sr-suntour-raidon-x3-26-2012-i3026258645.html
Piksel Napisano 23 Lutego 2013 Napisano 23 Lutego 2013 Uważam, że warto dopłacić te 150zł, bo różnica jest naprawdę ogromna. Miałem oba amory i o ile RST można porównywać do znacznie droższych widłów, to Raidona już nie.
KMtown Napisano 23 Lutego 2013 Napisano 23 Lutego 2013 Nie ma co porównywać ich wiadomo ,że rst jest lepszy
Mod Team durnykot Napisano 24 Lutego 2013 Mod Team Napisano 24 Lutego 2013 Jeśli dobrze widzę,to ten Raidon ma kartusz powietrzno-olejowy (komora powietrzna i tłumik olejowy są zamknięte w jednym cylindrze) , który lubi się psuć.
dominik0987 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Napisano 24 Lutego 2013 A jak właśnie wygląda z awaryjnością zarówno RST jak i Raidona? Eksploatacja? Ile wytrzymują? Ewentualnie co innego byście polecali? Warunek jest jeden musi być dostosowany pod V-ki.
KMtown Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Ja z moim Raidonem z 2011r. po 2k kilometrów nie mam ,żadnego problemu zero luzów ,jeszcze po jakimś czasie się dotarł i działa bardzo fajnie
Biafra Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Skoro chwalicie RST FIRST to chciałbym dorzucić swoje pytanie bo w temacie amorków to niestety zielony jestem. Mam Tore 318 solo air. Jak dobrze zgadujecie już wysłużoną. Czy/jaka jest różnica w pracy FIRST i TOry 318? First jest odrobinkę lżejszy ale co dalej? Ewentualna zamiana wprowadzi mnie w nowy wymiar amortyzacji czy jest to zbyt mała różnica?
kubzys Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Jeśli dobrze widzę,to ten Raidon ma kartusz powietrzno-olejowy (komora powietrzna i tłumik olejowy są zamknięte w jednym cylindrze) , który lubi się psuć. Czy dobrze rozumiem, że mówisz, że w Raidonie komora powietrzna i tłumik są w jednej goleni? Jeśli zadaję idiotyczne pytania to się nie śmiejcie, jestem dzisiaj jakiś dziwny
KMtown Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 To nie jest dziwne pytanie wiem ,że tak jak w moim raidone z 2011r komora powietrzna znajduje się w lewej goleni a w prawej tłumik. A od roku 2012 wszystko znajduje się w prawej goleni jako połączone
dominik0987 Napisano 24 Lutego 2013 Autor Napisano 24 Lutego 2013 A EPICON jakie zbiera opinie? co o nim moglibyście powiedzieć? Warto dopłacić w porównaniu do Raidona czy nie ma aż takiej różnicy?
afly Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Skoro chwalicie RST FIRST to chciałbym dorzucić swoje pytanie bo w temacie amorków to niestety zielony jestem. Mam Tore 318 solo air. Jak dobrze zgadujecie już wysłużoną. Czy/jaka jest różnica w pracy FIRST i TOry 318? First jest odrobinkę lżejszy ale co dalej? Ewentualna zamiana wprowadzi mnie w nowy wymiar amortyzacji czy jest to zbyt mała różnica? Jeżeli Tora bez tłumika Motion Control, to zmiana wprowadzi Ciebie w "nowy wymiar amortyzacji". Nie polecam F1rsta jeżeli ważysz więcej jak ~82kg (golenie 30mm). U mnie jak na razie 5k km na RST, od 3.5k km jeździ z tarczą 180mm (waże ~85kg). Ostatnio przeprowadzałem serwis, który jest banalny i nie wykazał jakiś "problemów". Co do luzów, jakoś nie zauważam aby się powiększały. RST F1rst z pivotami, w takiej cenie - to naprawdę świetna oferta.
Biafra Napisano 24 Lutego 2013 Napisano 24 Lutego 2013 Jeżeli Tora bez tłumika Motion Control, to zmiana wprowadzi Ciebie w "nowy wymiar amortyzacji". Wygląda na to, że mam. W takim razie za czym powinienem się rozglądać żeby poczuć różnicę pracy amortyzatora? Wiem, że im drożej tym lżej ale przy jakich modelach zaczyna się "półka wyżej" w porównaniu do sprawności działania niż Tora 318?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.