pavka84 Napisano 17 Lutego 2013 Napisano 17 Lutego 2013 witam przygladam sie temu bike'owi: Cannondale Flash Alu F1 2012 co sadzicie ? drogi w serwisie?
Septix Napisano 17 Lutego 2013 Napisano 17 Lutego 2013 No trochę drogi ale też trzeba zdefiniować co dla ciebie znaczy "drogo". Części do amorka trochę kosztują i nie wszędzie umieją go serwisowac (najlepiej sie samemu nauczyć) ale jest wart tej ceny.
pavka84 Napisano 17 Lutego 2013 Autor Napisano 17 Lutego 2013 w takim sensie, czy np pierwsza lepsza naprawa przy normalnej jezdzie nie zamknie sie w kwocie opiewajacej na 1/3 wartosc roweru, jestem samoukiem, w dobie internetu roznych pomocy typu fora itp, wiele mozna zrobic samemu, trzeba tylko chciec. Moze ktos jezdzi na takim sprzecie i sie wypowie? Cos nie moge sie przekonac do tego amorka z "1na" noga....
Michauuu Napisano 17 Lutego 2013 Napisano 17 Lutego 2013 Ten amor lepiej pracuje i jest dużo sztywniejszy niż zwykła "2 noga" więc nie masz sie czego bać
tobo Napisano 17 Lutego 2013 Napisano 17 Lutego 2013 Rower jak rower, nie różni się od innych, poza przodem. Widelec wymaga dbania większego niż klasyczne amortyzatory a łożysk sterów nie dostaniesz w każdym sklepie rowerowym. Jeśli nie podpasuje ci mostek co do długości to też jesteś skazany na poszukiwania i małą dostępność w porównaniu do klasycznych komponentów. Piasta do przedniego koła też jest nietypowym konstrukcyjnie rozwiązaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.