borozu Napisano 3 Lutego 2013 Napisano 3 Lutego 2013 Witam. W rowerach jestem kompletnie zielony. Jestem najzwyklejszym użytkownikiem. Potrzebuję czegoś do jazdy poza miasto, niedalekie wyprawy weekendowe itp. ( powiedzmy 50km ). Teren różnisty, od eleganckich ścieżek rowerowych, przez popękany dziurawy asfalt do leśnych ścieżek z korzeniami. Jakby to powiedzieć laickim językiem: Potrzebuję używanego "górala" do 500zł. Mam 189cm wzrostu więc o ile się nie mylę rama nie mniejsza niż 19.5?
PanNoName Napisano 5 Lutego 2013 Napisano 5 Lutego 2013 Mam małe doświadczenie z rowerami ale ja posiadam treka identycznego jak ten w tej ofercie: http://allegro.pl/trek-3700-alpha-aluminium-19-5-i2985770597.html tylko moja rama jest w nieco gorszym stanie. Bardzo przyjemny rowerek jedynym mankamentem u mnie jest luz na przednim amorku ale czego można oczekiwać za te pieniądze(te amory po 70-80zł na alledrogo stoją) ale jak mówię mój jest już wyjechany a ten wygląda naprawdę ładnie. Moje odczucia po przesiadnięciu się z markokeszy z pseudo full amortyzacją(ważących niczym rowery do DH) są nie do opisania także odradzam zakup takich "cudaków" lepiej kupić coś używanego a dobrego(firmowego).
borozu Napisano 5 Lutego 2013 Autor Napisano 5 Lutego 2013 Dzięki za odpowiedź i propozycję. Tylko czy rama nie będzie za mała przy moim wzroście? Wiem, że dla duuużej większości użytkowników, kwota 500zł na rower jest śmieszna ale jak wspomniałem potrzebuję go raz na 2 tygodnie kiedy będzie ciepło także nie wymagam wiele.
PanNoName Napisano 6 Lutego 2013 Napisano 6 Lutego 2013 Nad tym najlepiej jakby się wypowiedział ktoś kto się w tym jako tako orientuje ale ja mam około 182cm i jeszcze spory zapas stycy siedzi w ramie.