Skocz do zawartości

[około 1000zł] Uniwersalny szosa/drogi leśne

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Zastanawiam się nad kupnem roweru, stąd ten temat. Nie jestem profesjonalistą, nie pokonuję setek kilometrów dziennie. Myślę, że dzienny mój przebieg może być na poziomie 30-40km. Można powiedzieć, że jestem amatorem, więc potrzebuję roweru niezbyt drogiego, prostego, ale też nowego. Moje wymagania to wygoda, by dobrze jeździł zarówno na szosie, jak i na drogach leśnych, polnych. Po tym, co się wstępnie orientowałem, to byłby rower trekkingowy? Dobrze, gdyby przerzutki miał w piaście, koła 26". Mój wzrost to 165cm.

Dziękuję za wszelkie sugestie,oraz jeśli o czymś nie wspomniałem czekam na pytania.

Co myślicie o czymś takim?

http://allegro.pl/rower-kross-ascent-m21-m19-shimano-nexus-3-s-bmk-i2959003427.html

Jak firma? Trochę ta cieniutka rurka poprzeczna mnie irytuje, ale jak lekki, to może i dobrze.

Rama 21 cali, więc chyba na mój wzrost dobra? Nawet przy kołach 28 cali będzie dla mnie dobra?

Wiem, że to nie rewelacja, tego nie oczekuję. Byle nie był awaryjny.

• Mod Team
Napisano

Jeżeli szukasz roweru na szosę i drogi leśne, polne to chyba najlepiej byłoby rozejrzeć się za rowerem cyclo-cross lub jakiś krossowy (tyle, że w tym przedziale cenowym amortyzatory to niestety złom). No chyba, że zdecydowałbyś się na rower używany - wtedy łatwiej byłoby znaleźć coś rozsądnego za tą kwotę.

30-40 km dziennie to jednak całkiem sporo i radziłbym się zastanowić, czy nie zainwestować trochę więcej gotówki w jakiś lepszy, mniej zawodny sprzęt.

Pzdr

Napisano

To dziennie to też pojęcie względne. Jak pracuję w tygodniu, to taki dystans jedynie w weekendy.