Skocz do zawartości

[do 1500zł] w teren glownie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Jestem mocno zielony jesli chodzi o tematyke rowerowa, ale sporo znajomych ostatnio polubilo rowerowe wypady wiec postanowilem rowniez zakupic sprzet, przy czym nie chcial bym juz na starcie zaplacic za jakiegos bubla, znalazlem na allegro 2 rodzime produkcje w przecenie:

http://allegro.pl/ro...2916749930.html

http://allegro.pl/so...2908274156.html

duzo bardziej sklanial bym sie ku 1 opcji ze wzgledu na podobno lepsze przerzutki i aluminiowa rame pedala ;] jednak ten rower nie ma hamulców tarczowych, z drugiej strony wyczytalem gdzies ze shimano odchodzi od hamulców tarczowych i ze niby sa z jakichs powodow gorsze od v-brakeow ale tych hudraulicznych, a czy ten model ma hydrauliczne? , czy moglbym prosic was specow o ocene tego roweru (w tym hamulcow), i tez czy romet jest w ogole w tym momencie gorszy od crossa czy tej meridy skoro i tak wszystko jest skladane z podzespolow tego samego producenta, i czy to w ogole jest dobra promocja ;) jesli macie info o jakichs lepszych opcjach tak do 1500 zl to tez napiszcie, a i mam 180cm wzrostu a tam w specyfikacjach jest ze rama ma 26cali to nie za duzo ?

z gory dzieki i pozdrawiam

Napisano

z drugiej strony wyczytalem gdzies ze shimano odchodzi od hamulców tarczowych i ze niby sa z jakichs powodow gorsze od v-brakeow ale tych hudraulicznych, a czy ten model ma hydrauliczne?

WTF?

Napisano

W takim budżecie nie kupuj nowego. Za 1500zł kupisz fajną maszynkę, ale używaną z której będziesz o wiele bardziej zadowolony.

Oczywiście mówimy o niezajeżdżonej używce.

Pozdrawiam, DD

Napisano

Pierwsze wrażenie jest istotne. Jeśli widzisz, że rower nie jest zniszczony, to już daje do myślenia.

Idziemy dalej.

Oceniasz stan całego napędu, wszystkie zębatki, łańcuch, przerzutki, luzy w piastach, wkładzie suportu, łożyska sterów. Jest trochę rzeczy na które trzeba spojrzeć.