jaseven Napisano 8 Stycznia 2013 Napisano 8 Stycznia 2013 Witam, Jestem mocno zielony jesli chodzi o tematyke rowerowa, ale sporo znajomych ostatnio polubilo rowerowe wypady wiec postanowilem rowniez zakupic sprzet, przy czym nie chcial bym juz na starcie zaplacic za jakiegos bubla, znalazlem na allegro 2 rodzime produkcje w przecenie: http://allegro.pl/ro...2916749930.html http://allegro.pl/so...2908274156.html duzo bardziej sklanial bym sie ku 1 opcji ze wzgledu na podobno lepsze przerzutki i aluminiowa rame pedala ;] jednak ten rower nie ma hamulców tarczowych, z drugiej strony wyczytalem gdzies ze shimano odchodzi od hamulców tarczowych i ze niby sa z jakichs powodow gorsze od v-brakeow ale tych hudraulicznych, a czy ten model ma hydrauliczne? , czy moglbym prosic was specow o ocene tego roweru (w tym hamulcow), i tez czy romet jest w ogole w tym momencie gorszy od crossa czy tej meridy skoro i tak wszystko jest skladane z podzespolow tego samego producenta, i czy to w ogole jest dobra promocja jesli macie info o jakichs lepszych opcjach tak do 1500 zl to tez napiszcie, a i mam 180cm wzrostu a tam w specyfikacjach jest ze rama ma 26cali to nie za duzo ? z gory dzieki i pozdrawiam
rybciasum Napisano 9 Stycznia 2013 Napisano 9 Stycznia 2013 z drugiej strony wyczytalem gdzies ze shimano odchodzi od hamulców tarczowych i ze niby sa z jakichs powodow gorsze od v-brakeow ale tych hudraulicznych, a czy ten model ma hydrauliczne? WTF?
refiko Napisano 9 Stycznia 2013 Napisano 9 Stycznia 2013 W takim budżecie nie kupuj nowego. Za 1500zł kupisz fajną maszynkę, ale używaną z której będziesz o wiele bardziej zadowolony. Oczywiście mówimy o niezajeżdżonej używce. Pozdrawiam, DD